کد خبر 1414013
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
فلسطین

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، دو جوان فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رسانده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها، امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که دو جوان فلسطینی در نابلس و رام‌الله (کرانه باختری) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

بنا بر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، منابع محلی خبر دادند که «سامر محمود سلیمان خالد» جوان بیست‌وپنج‌ساله‌ فلسطینی از ساکنان اردوگاه «العین» بر اثر جراحات وارده به ناحیه گردن به شهادت رسیده است.

عرب۴۸ به نقل از منابع محلی اضافه کرد که این جوان فلسطینی هنگام ورود ناگهانی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «بلاطه» در شرق نابلس به شهادت رسیده است.

منابع مذکور اشاره کردند که بامداد امروز، نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در اردوگاه بلاطه درگیر شدند. نظامیان صهیونیست اسیر آزادشده «جاسر ابو حماده» را نیز پس از ورود به این اردوگاه بازداشت کردند.

منابع فلسطینی همچنین خبر دادند که «یزن عفانه» یکی دیگر از جوانان فلسطینی اهل اردوگاه «قلندیا» واقع در شمال قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

طبق این گزارش، این جوان فلسطینی هنگام عقب‌نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از محله «ام الشرایط» در شهر «البیره» (در نزدیکی رام الله) به شهادت رسید.

پایگاه خبری «فلسطین الان» نیز در این باره گزارش داد که یزن عفانه در درگیری با نظامیان صهیونیست بشدت مجروح می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان «رام‌الله» شهادت او اعلام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس