یک بانوی ایرانی عضو فیفا شد/ تشکر AFC از میهمان‌نوازی فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال در پیامی پیوستن مدیر سابق این مجموعه به فدراسیون جهانی فوتبال را به وی تبریک گفت.

به گزارش مشرق، در پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: نوزده سال خدمت صادقانه شما به مجموعه فدراسیون فوتبال ایران ما را بر آن داشته است تا ضمن تقدیر بابت تمام تلاش‌هایتان در این سال‌ها به ویژه در حوزه و معاونت دبیرکلی، فوتبال ساحلی کشور و... از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.

بی‌تردید با تجربیات بی‌نظیر داخلی و بین‌المللی که دارید در سمت جدید نیز موفق خواهید بود. با آرزوی بهترین‌ها برای شما

* تبریک AFC به سرپرست دبیرکلی و قدردانی از مهمان نوازی فدراسیون فوتبال ایران 

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای ضمن تبریک به پرهیزگاری به عنوان سرپرست دبیرکلی، از مهمان نوازی فدراسیون فوتبال ایران به جهت برگزاری مجمع انتخاباتی روز هشتم شهریورماه تقدیر و تشکر کرد.

 داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری موفقیت آمیز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در تاریخ هشتم شهریورماه که در نهایت منجر به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته اجرایی FFIRI شد، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه نامه دبیرکل کنفدراسیون فوتبال به سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران آمده است:
همچنین انتصاب شما را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال تبریک می گوییم، با این اطمینان که این مسئولیت را با انرژی و اشتیاق فراوان به عهده خواهید گرفت. مطمئن باشید کنفدراسیون فوتبال آسیا به پشتیبانی و ارائه کمک در هر کجا که برای توسعه فوتبال در کشور شما لازم باشد ادامه خواهد داد.

با آرزوی بهترین ها برای شما
داتو ویندزور جان
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    زنان ایرانی بهتر آبرو ایران را حفظ می کنند برعکس مردان انگار از جنگل برگشتن خخخخخخخ
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      3 0
      این زن می رود در بین نامحرم چی کار؟!!!!!
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      0 0
      کار حرام نیست که ، در ضمن مردحقیری ممنوع چون مردان خیلی خیلی افتخار آفریدن
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 0
    چه خبره؟ اینفانتینو هم به آقای تاج ، پیام تبریک فرستاده..پیج رسمی فیفا هم برای حضور بانوان در ورزشگاه ، پست زده..این فوتبالی ها آبروی مردم ایران رو بردن..درحالیکه میبینن فیفا و اینفانتینو (رئیس فعلی فیفا) در سالهای اخیر شمشیرو از رو بستن و علنا از رژیم صهیونیستی، حمایت میکنه درحالیکه همه میدونن رژیم صهیونیستی، آشکارترین دشمن اسلام در دنیای فعلی هست..میشه اثبات کرد که هرکسی که از برگزاری تورنومنت «جام جهانی فوتبال فیفا» حمایت کنه ، قطعا مدیون خون مظلوم و مدیون تک تک کودکان مظلومی هست که رژیم صهیونیستی و صهیونیسم جهانی در فلسطین و سوریه و یمن و نقاط مختلف دنیا به خاک و خون کشیده و میکشه چون فیفا حمایت خودش از رژیم صهیونیستی رو کاملا علنی و رسمی کرده. مجلس باید کاری کنه. باید به جای فوتبال ، بازی و ورزش زیبای ایرانی و اصیل «چوگان» روی زمین چمن رو احیا و فراگیر کرد..علت علاقه به فوتبال ، نوستالژی و خاطراتی هست که مردم با فوتبال دارن ، که اون هم ناشی از رانت رسانه برای فوتبال ، از روز اول در سراسر جهان و در ایران هست.
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      2 0
      خبر نداری خبر آمده فیفا گفته داور زن هم برای بازی مردان باید باشد یعنی دخالت آشکار در امور داخلی ایران به حد اعلا رسیدن
    • امین جعفری IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      0 0
      ورزشگاه رفتن بانوان حق مسلم آن هاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس