کد خبر 1414833
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
اربعین

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه سفر زیارتی به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: این سازمان در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان، زمینه‌ی حضور این عزیزان را در پیاده‌روی اربعین فراهم کند.

وی تاکید کرد: به علت محدودیت منابع این تسهیلات فقط به ۲۰ هزار نفر ارائه می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان توسط دفاتر کانون‌های بازنشستگی در سطح استان در سراسر کشور انجام میشود و کانون‌ها ضمن دریافت تعهدنامه و اخذ برگه تائیدیه ثبت‌نام زائر در سامانه سماح نسبت به تکمیل لیست ثبت‌نام اقدام می‌کنند.

آقای اسفندیاری ادامه داد: انتخاب متقاضیان برای ارائه تسهیلات بصورت قرعه کشی است و تمامی شرایط احراز تعیین شده برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله نداشتن چک برگشتی و اقساط معوق در این خصوص الزامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 0
    چه تسهیلاتی! وقتی جوانن و میتونن کار کنن و به بیماری ها مقاوم هستند، سود خوبی برای بیمه ها هستند. وقتی پیر میشیم و شرایط باعث نیازمندی به برخی حمایت ها میشه، آیا بیمه ها انقدر که فکر میکنیم پوشش دهی دارند!
  • بینام IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام بازنشستگانلشکری وام اربعین نمیگیرند مسئولین صندوق بازنشستگی لشکری به کاری به حرکتی لااقل به ذره ازخودتون بخارنشون بدید30سال خدمت وازجان خودمایه گذاشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس