فلسطین

جوانان فلسطینی با استفاده از کوکتل مولوتف یک برجک ارتش رژیم صهیونیستی را در کرانه باختری به آتش کشیدند که در پی این اقدام تعدادی از نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

به گزارش مشرق، جوانان فلسطینی، امروز (شنبه)، یک برجک ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «الخلیل» واقع در جنوب کرانه باختری را به آتش کشیدند.

وبگاه فلسطینی «دنیا الوطن» با انتشار تصاویری به نقل از منابع محلی نوشت: «چند فلسطینی یک برجک نظامی متعلق به اشغالگران را در ورودی بیت امر واقع در شمال الخلیل به آتش کشیدند.»

طبق گفته منابع محلی، جوانان فلسطینی با پرتاب کردن کوکتل مولوتف به سمت برجک مذکور توانسته‌اند آن را به آتش بکشند.

دنیا الوطن اشاره کرد که در پی این اقدام جوانان فلسطینی، تعدادی از نظامیان صهیونیست مجروح شده‌اند. با این حال، تا لحظه انتشار این گزارش هنوز جزئیات دقیقی درباره سطح جراحت نظامیان منتشر نشده است.

در عین حال، برخی از منابع فلسطینی اشاره کردند که نظامیان صهیونیست موجود در این برجک پس از آتش‌سوزی دچار حالت خفگی شده‌اند.

ساعتی بعد، روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» به نقل از منابع عبری گزارش داد که هفت نظامی صهیونیست در این اقدام مجروح شده‌اند.

اقدامات جوانان فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست در مناطق مختلفی از کرانه باختری طی ماه‌های گذشته افزایش یافته است. منابع عبری اخیرا خبر داده‌اند که تل‌آویو در تلاش است تا با قدرتمندسازی تشکیلات خودگردان فلسطین و حمایت مالی از این تشکیلات عملیات فلسطینیان را در کرانه باختری خنثی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    افرین 😂😂😂😂😂😂😂
  • علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    مقاومت.وقتشه حرکت کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس