کد خبر 1422108
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
یورش نظامیان صهیونیست به مدرسه‌ای در الخلیل

نظامیان رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از به شهادت رساندن یک کودک هفت ساله فلسطینی در کرانه باختری، این بار به یک مدرسه در الخلیل یورش بردند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، «عاطف الجمل» مدیرکل آموزش و پرورش الخلیل اعلام کرد: نظامیان اسرائیلی با یورش به مدرسه ابتدایی «الهاجریه» و هجوم به کلاس‌ها، موجب رعب و ترس دانش آموزان شدند.

وی در این باره گفت که نظامیان رژیم اشغالگر پس از یورش به مدرسه مذکور اقدام به ضرب و شتم معلمان و شماری از دانش آموزان کردند و همچنین در این یورش از گاز فلفل استفاده کردند.

الجمل همچنین گزارش داد که در این حمله یک معلم مجروح شد و دو دانش آموز نیز بازداشت شدند.

این حمله درحالی انجام شده است که یک کودک هفت ساله فلسطینی به نام " ریان یاسر سلیمان" پنجشنبه در پی هجوم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

رسانه های فلسطینی اعلام کردند که در پی تعقیب دانش آموزان فلسطینی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در روستای تقوع در شرق بیت لحم، این کودک حین فرار از بلندی سقوط کرد و به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این کودک قبل از رسیدن به بیمارستان به شهادت رسید و تلاش پزشکان برای نجات وی موفقیت آمیز نبود.

منابع فلسطینی پیش از این نیز اعلام کردند که ۱۲ فلسطینی روز پنجشنبه در جریان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر دورا در جنوب کرانه باختری مجروح و یا دچار خفگی شدند.

منابع فلسطینی در جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر افزودند، امدادگران این جمعیت در جریان این درگیری‌ها در شهر دورا در جنوب الخلیل به ۱۲ مجروح امدادرسانی کرده اند.

بر پایه این گزارش در میان مجروحان، هفت نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پنج نفر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    هر چه قدر هم صهیونیصم قاتل و جنایتکار باشه ما از فلسطین حمایت می‌کنیم و برای پیروزی آنها دعا می‌کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس