صادقی: تعطیلی لیگ به سود ساپینتو است/ کی روش به جایگاه اصلی‌اش در تیم ملی بازگشت

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کی روش به جایگاه اصلی خود برگشته است، او تیم ملی فعلی را ساخته بود.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی پس از پیروزی ۳ بر یک استقلال برابر نساجی مازندران در خصوص این تیم گفت: تبریک می گویم به هواداران استقلال که در یک روز خوب یک پیروزی دلچسب کسب کرد و امروز می توان گفت که استقلال می تواند در آینده به روزهای خوبی فکر کند. اشکالاتی وجود دارد ولی مشخص است که این اشکالات در حال رفع شدن است در این ۶ هفته شما می بینید استقلال از کجا به کجا رسیده است و این نشان گر این است که تیم ساپینتو رو رشد کار می کند. امیدوارم این اتفاق برای استقلال ادامه دار باشد تا به نقطه ای که شأن استقلال برسد. تعطیلی لیگ برای استقلال مناسب است ساپینتو در این زمان می تواند ضعف های باقی مانده خود تیم را بر طرف کند. 

پیشکسوت استقلال در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی عنوان کرد: از همان اول هم نمی دانم انتخاب اسکوچیچ را بر چه اساسی بود مربی که لیگ تنها در لیگ یک و دو مربیگری کرده است و به دلیل بیماری قلبی از تیم صنعت نفت استعفا داد. چطور می شود فدراسیون فوتبال گروه دلالان فوتبال کشورمان تصمیم گرفتند اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی در آن شرایط سخت انتخاب کنند و اینقدر راحت به جام جهانی صعود کردیم جای تامل دارد. حتی نتایج اسکوچیچ با تیم ملی هم جای تامل و فکر کردن دارد که باید به آن ها توجه کنیم.  

وی در واکنش به بازگشت کی روش به نیمکت تیم ملی گفت: اینکه کی روش به تیم ملی برگشته، در واقع به جایگاه خودش برگشته است بعد از کی روش ما حدود ۱۷ بازیکن لژیونر آسیا و اروپا را داشتیم و همان لژیونر ها تلاش کردند تا تیم ملی به جام جهانی برسد این موضوع را نباید فراموش کنیم ولی خیلی از دوستان نگاه مغرضانه و مطبوعاتی به این مسئله دارند، منه امیرحسین صادقی اعتقاد دارم اگر بازیکنان فوتبال کشورمان رشد کردند به دلیل عملکرد این مربی بوده است. من یادم است در جام جهانی ۲۰۱۴ تنها ۳ لژیونر داشتیم که جواد نکونام، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بودند.

صادقی در ادامه گفت: امروز در فوتبال ملی کشور ما ۱۸ لژیونر فوتبال وجود دارد که خود بیانگر همه چیز است. این تعداد لژیونر برای یک تیم ملی بسیار زیاد است از درون دروازه تیم ملی گرفته تا مدافع و هافبک و خط حمله مهدی طارمی، سردار آزمون و جهانبخش مهره های بسیار خوبی را داریم. دست آورد کی روش جهانی شدن بازیکنان تیم ملی بود که امروز در سطح یک فوتبال دنیا بازی می کنند. 

پیشکسوت استقلال در پایان در خصوص عملکرد استقلال هم گفت: از اسکوچیچ تشکر میکنم بایت همه چیز مربی که جرأت به خرج داد و تیم ملی را تحویل گرفت و با بازیکنانی که ۴ صبح رسیدند و ۹ شب گل زدند تیم ملی را به جام جهانی رساند. از عوامل دیگری هم که باعث صعود تیم ملی شدند و نمی دانم چرا درباره آن ها صحبت نمی کنند تشکر میکنم. جفت شش خوبی انداختند و صدا تاس های ما را تنها مایلی کهن شنید و حذفمان کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    افزایش لژیونرها نکته درستی بود. به نظر میاد کلاس بازی بازیکن ها بالا رفت در دوران مربیگری کیروش
  • ناشناس IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    3 2
    این آدم واقعا بی شرفه یا خودش رو به بی شرفی زده؟
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    البته با پول ملت!
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    این بی انصاف بی تربیت چطور مرتب تربیون داره توهین وهتاکی رو به حد اعلا رسونده چرا مدیران رسیدگی نمی کنه
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    این بی انصاف بی تربیت چطور مرتب تربیون داره توهین وهتاکی رو به حد اعلا رسونده چرا مدیران رسیدگی نمی کنه
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    واقعا برای امیر حسین صادقی متاسفم
  • کامران IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    1 0
    حرفهاش چرند است.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    از کی امیر حسین صادقی در مورد تیم ملی و مربیانش نظر میده همین که بهت اجازه بدن در مورد تیم خودت نظر بدی کلاهت بنداز بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس