لاپید: با توافق هسته‌ای مقابله می‌کنیم

یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفت که تل آویو داده‌های اطلاعاتی جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در اختیار اروپایی ها قرار داده است.

به گزارش مشرق، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت که تل آویو داده‌های اطلاعاتی جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در اختیار اروپایی ها قرار داده است.

وی بدون اشاره به فعالیت های اتمی رژیم صهیونیستی و زرادخانه هسته ای دیمونا که خارج از کنترل نهادهای بین المللی قرار دارد این ادعا را مطرح کرد.

وی در ادامه مدعی شد که رژیم صهیونیستی تدابیر سیاسی موفقی را در راستای توقف روند مذاکرات هسته ای و جلوگیری از برچیده شدن تحریم ها علیه ایران انجام داده و اقدامات تل آویو در این زمینه هنوز به پایان نرسیده است.

گفتنی است مذاکرات در زمینه رفع تحریم ها علیه ایران اخیرا در پی ارائه پاسخ های ایران به طرف غربی، روند کندی پیدا کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SE ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    با دفن برجام و خروج از ان پی تی کشور را از این کشمکشهای باطل برهانیم
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    توافق نشه بهتره تابمب اتم بسازیم تا شر آژانس برای همیشه ازسرمون کم بشه
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس