حزب الله: ایران دوست واقعی ملت لبنان است/ نبرد امروز لبنان نبرد بازپس گیری ثروتهایش است

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران دوست واقعی ملت لبنان است و تاکنون پیشنهادهای مختلفی را برای کمک به ملت لبنان ارائه کرده است.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری العهد، سید هاشم صفی الدین  رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز یکشنبه در سخنانی افزود: جمهوری اسلامی ایران پیشنهادهایی را برای کمک به حل مشکلات لبنان در زمینه های مختلف و بویژه صنعت برق داده است.

وی اضافه کرد: ایران کشور توانمندی در زمینه صنعتی و تولید برق و دیگر زمینه ها است و این یک دوستی واقعی است که درهای خود را برای کمک به ملت لبنان گشوده است.

سید هاشم صفی الدین گفت: سوریه نیز درهایش را به روی لبنان بازکرده است ولی عده ای نمی خواهند این درباز شود.

وی در اشاره به برخی طرفها در لبنان تصریح کرد: عقلی که با منطق ما مقابله می کند، عقل بیمار و عقیمی است و نمی خواهد این کشور ساخته شود. ما پیش تر آن ها را آزموده ایم، آنها کشور نمی سازند و اصلا نمی دانند کشور چگونه ساخته می شود.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان افزود: آن ها هیچ تاریخی ندارند، تاریخ و سابقه آن ها پر است از ویرانی و جنگ افروزی و همکاری با دشمن و توطئه و فتنه افکنی. به همین خاطر از آن ها انتظار چیزی نداریم و همانطور که در زمان مقابله با دشمن از آن ها انتظار کمک نداشتیم برای ساختن کشور و عبور از بحران نیز منتظر کمک آن ها نیستیم.

سید هاشم صفی الدین اضافه کرد: اولویت امروز لبنان یک برنامه نجات واقعی است و نه وقتکشی و مشاجرات بی نتیجه که سودی برای کسی ندارد.

وی گفت: برخی ها در لبنان باید بدانند که مشغول ساختن مردم با پرونده های سیاسی اولویت نیست و کشور را به جایی نمی رساند و همه باید برای یافتن راه حل های واقعی تلاش کنند.

سید هاشم صفی الدین اضافه کرد: جنگ واقعی که لبنان امروز باید در پیش بگیرد، جنگ بازپس گیری ثروت ها و منابع و یافتن راه حل خروج از بحران ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • RU ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    درود
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    بهتر است نظر سایر مردم لبنان هم در مورد جمهوری اسلامی ایران پرسیده شود
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    پسر و عروستون چطورن ؟ خوبن ؟سلام برسونین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس