کد خبر 1418932
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
گوشی شیائومی 12T چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی ۱۲T احتمالا با تراشه Dimensity ۸۱۰۰ و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، شرکت چینی شیائومی خود را برای معرفی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲T را برای بازارهای جهانی آماده می‌کند. این سری شامل دو مدل ۱۲T و ۱۲T Pro می‌شود که البته در بازار چین با نام ردمی K۵۰S و ردمی K۵۰S Pro عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد عرضه جهانی گوشی‌های سری ۱۲T شیائومی باشیم. فهرست «گیک‌بنج» بعضی از ویژگی‌های شیائومی ۱۲T با شناسه مدل ۲۲۰۷۱۲۱۲AG را ارائه کرده است.

گوشی شیائومی ۱۲T از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱۲۲۰ * ۲۷۱۲ پیکسل بهره خواهد برد؛ این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین سلفی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای آن تعبیه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر آن اشاره کرد. علاوه بر این، گوشی شیائومی ۱۲T با سیستم-روی-چیپ Dimensity ۸۱۰۰ در کنار هشت گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی شیائومی ۱۲T تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. این محصول به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. طبق شایعات، گوشی شیائومی ۱۲T به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را به همراه رابط کاربری MIUI ۱۳ اجرا می‌کند. دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه نیز شامل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع سیمی ۱۲۰ وات می‌شود. گفته می‌شود که شارژر در جعبه این محصول ارائه خواهد شد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس