کد خبر 1425796
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
تقلید گوشی پرچمدار شیائومی از آیفون ۱۴ / عکس

شیائومی ۱۲ تی پرو – Xiaomi ۱۲T Pro نخستین گوشی کمپانی چینی است که با پشتیبانی از eSIM به صورت جهانی عرضه می‌شود.

 به گزارش مشرق، با محبوبیت روزافزون eSIM در بین کاربران گوشی های هوشمند، تولیدکنندگان هم به سمت حذف سیم کارت فیزیکی و جایگزین کردن آن با سیم کارت الکترونیکی پیش می‌روند. البته هنوز بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی از eSIM پشتیبانی نمی‌کنند و تا تبدیل شدن آن به استاندارد جدید سیم کارت‌های موبایل، کمی فاصله داریم. در بین مدل‌های گلوبال Xiaomi هم چنین کمبودی احساس می‌شد؛ اما گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو آمده است تا جبران مافات کند.

این گوشی بسته به پشتیبانی از سیم کارت، در دو نسخه وارد بازارهای جهانی می‌شود: یکی با نانو سیم + eSIM و دیگری با نانو سیم + نانو سیم!

امکان استفاده از قابلیت eSIM آن، بستگی به کشور و اپراتور مخابراتی مربوطه دارد. در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، ژاپن و مالزی، خریداران از این امکان بهره‌مند هستند.

ناگفته نماند که ردمی نوت ۱۰T هم با eSIM کار می‌کند؛ اما این نسخه از آن فقط در ژاپن قابل دسترسی است. بر اساس گزارش‌ها، شیائومی ۱۲ لایت NE هم با پشتیبانی از چنین قابلیتی وارد بازار خواهد شد.

تقلید گوشی پرچمدار شیائومی از آیفون ۱۴ / عکس

این پرچمدار، یک پنل آمولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل و حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. قدرت پردازشی دستگاه، وابسته به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که از رم ۱۲ گیگ LPDDR۵ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی کمک می‌گیرد.

دوربین اصلی گوشی که به یک سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی تجهیز شده، با دوربین‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در جلو هم یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی وجود دارد.

از سایر مشخصات این پرچمدار شیائومی، باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات اشاره کنیم.

منبع: گجت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس