کد خبر 1419107
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
رئیس موساد

رژیم صهیونیستی به دولت آلبانی که روابط خود با ایران را قطع کرد، وعده کمک سایبری داد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، چند روز پس از آنکه دولت آلبانی با استناد به اتهاماتی درباره حمله سایبری، روابط دیپلماتیک با ایران را قطع کرد اسرائیل به آلبانی پیشنهاد کمک در زمینه دفاع سایبری داد.

«آیدان رال» معاون وزیر خارجه اسرائیل ضمن ابلاغ پشتیبانی از اقدام تیرانا، استحکام بیشتر روابط میان دو طرف را وعده داد.

«آیدان رال» در توئیتی نوشت که در حاشیه «کنفرانس تشکیل سیاست خارجی فمینیستی» در برلین با وزیر خارجه آلبانی ملاقات نموده و پیشنهاد کرده است اسرائیل اطلاعات و تجارب موجود در عرصه دفاع سایبری را با این کشور در میان بگذارد.هفته گذشته آلبانی ایران را متهم به حمله سایبری ۱۵ ژوئیه کرد که طی آن شمار زیادی از وبسایت‌ها و خدمات دیجیتال دولتی آلبانی به طور موقت از دسترس خارج شد. آلبانی همچنین تهران را به شماری حمله اضافه که سیستم‌های کامپیوتری نیروی پلیس ملی را هدف گرفته بود متهم کرد. روابط دو کشور از سالها پیش، هنگامی که آلبانی اعضای گروه اپوزیسیون سازمان مجاهدین خلق ایران (منافقین تروریست) را در خاک خود پذیرفت، به تیرگی گراییده است.

وعده رژیم صهیونیستی به دولت اجاره‌ای آلبانی برای تامین امنیت سایبری در حالی است که زیر ساخت‌های اصلی اسرائیل بارها هدف حملات قدرتمند و موفقیت‌آمیز مهاجمان سایبری قرار گرفته و ضربات و خسارات سنگینی را دریافته است.

از آن بدتر، دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی و کاملا خصوصی یا محرمانه کسانی مانند وزیر جنگ و رئیس‌سرویس جاسوسی اسرائیل است تا جایی که آخرین بار، تصاویر دهان مسواک نکرده رئیس‌موساد و تصاویر کاملا خصوصی وی را به نمایش گذاشته‌اند.

از این جهت به نظر می‌رسد وعده وزیر خارجه این رژیم به دولت اجاره‌ای آلبانی یک بلوف بوده و جا دارد آنها قبل از هر چیز فکری به حال خلوت از دست رفته مدیران امنیتی ارشد خود کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 0
    آلبانی اصلا کدوم قبرستونی هست!؟؟؟!
  • ش. AE ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 0
    باید مقر سازمان منافقین در آلبانی با خاک یکسان بشه
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 0
    یکی باید به داد خود اسقاطیل برسه اونوقت اینا می خوان به آلبانی کمک کنند. شوخی می کنی!!!
  • غلامحسین IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 0
    ماشاء الله حزب الله
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خیلی ناراحتم از روزی که این خبر قطع رابطه رو شنیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس