روزنامه

مدیرعامل شرکت امنیت سایبری «کلییر اسکای» گفت، هکرهای ایران بیش از هر زمان دیگری به توانایی نفوذ و کنترل پهپادهای صهیونیستی و آمریکایی نزدیک شده‌اند.

به گزارش مشرق، مدیر عامل یک شرکت امنیت سایبری رژیم موقت صهیونیستی روز دوشنبه گفت، هکرهای ایران بیش از هر زمان دیگر به توانایی نفوذ و کنترل پهپادهای صهیونیستی و آمریکایی نزدیک شده‌اند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «دالف»، مدیر عامل شرکت امنیت سایبری «کلییر اسکای» که در نشست یک اندیشکده صهیونیستی درباره ایران صحبت می کرد، گفت که ایران در حال گسترش قابلیت‌های سایبری خود در همه عرصه‌ها، از جمله تلاش‌ها برای هک پهپادها و رسیدن به «روز صفر» است. قابلیت‌ «روز صفر» مربوط به هکرهای ایالات متحده، روسیه و چین است که می‌توانند تمام بخش‌ها، به‌ویژه زیرساخت‌ها را با استفاده از قابلیت‌های سایبری از کار بیندازند.

مدیرعامل شرکت «کلییر اسکای» گفت که ایران برای اولین بار علاوه بر بهبود توانایی‌های خود در اشتراک گذاری ابزارهای حمله سایبری را با حزب الله بیشتر از قبل کرده است.

وی مدعی حمله ایران به زیر ساخت‌های آلبانی در این اواخر شد. دالف در این خصوص گفت که حمله سایبری ایرانی‌ها موفقیت‌آمیز بود، زیرا در لحظه‌ای که قرار بود نشست گروهک منافقین در آلبانی برگزار شود، شبکه‌های اینترنتی این کشور از بین رفت.

وی افشا کرد که ایران شبکه‌ها و بخش‌های دفاعی رژیم صهیونیستی را نیز هک کرده، اما این موضوع به طورعمومی افشا نشده است.

دالف گفت که ایران این موفقیت‌ها را برای حفظ توانایی خود فاش نکرده و مقامات صهیونیستی نیز برای جلوگیری از شرمساری یا افشای میزان آسیب ‌دیدگی سامانه‌هایشان، این هک‌ها را مسکوت نگه داشته‌اند.

چندی قبل رسانه‌های عبری اعلام کردند که سایت شرکت انگلیسی «انرژین» که مسئولیت حفاری و استخراج گاز از میدان گازی کاریش برای رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد، هک شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت که یک حمله سایبری از خاک عراق علیه سایت این شرکت صورت گرفته است و گروه‌های هکری موفق شدند سایت‌های این شرکت و ادارات گاز در فلسطین اشغالی را هک و آن را از دسترس خارج کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایران قوی IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    14 0
    دمت تون گرم و تن تون سلامت😍ایران باید یه فکری به حال این ماهواره ها هم بکنه حالا یا هک شون بکنه یا با سلاحی غیر فعالشون کنه
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 2
      کنترل ماهواره های نور۱ و خیام دست ما روسهاست و اطلاعات اونا رو به اسرائیل میدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس