کد خبر 1419122
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
آمریکا

مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ارتش این کشور که در اروپا حضور دارند، گفت که در سایه جنگ اوکراین، آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش مشرق، این سخنان میلی در جریان سفر وی به پایگاه نظامی در لهستان که میزبان نظامیان آمریکایی است؛گفته شد.

میلی افزود، همه ما باید آمادگی بالای خود را حفظ کنیم، هرچند وی مدعی شد که به سخنانش، نشان دهنده هیچ گونه تهدید فزاینده‌ای نیست.

وی اظهار کرد: در جنگ، نمی دانیم که چه اتفاقی می‌افتد، شرایط ممکن است تغییر کند، باید با دقت مراقب واکنش روسیه به این مسأله بود.

سخنان میلی درحالی بیان می شود که چندی پیش شبکه تلویزیونی س ان ان با انتشار  گزارشی فاش کرد که  نظامیان آمریکایی مستقر در لهستان به نیروهای اوکراینی آموزش نظامی می دهند که چگونه از تسلیحات ارسال شده غربی (علیه روسیه ) استفاده کنند.

این رسانه تصویری آمریکایی گزارش داد: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا ( ۸ فرودین ماه ۱۴۰۱) گفت که نظامیان آمریکایی مستقر در خاک لهستان به نیروهای اوکراینی برای آموزش کمک می کنند. نظامیان آمریکایی برای تقویت قوای ناتو در مواجه با تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، به شرق اروپا اعزام شده اند.

سی ان ان افزود: آموزش نظامی یکی دیگر از راه هایی است که آمریکا تلاش می کند بدون رویارویی مستقیم با قوای روسیه به ارتش اوکراین یاری رساند، چراکه یک رویارویی مستقیم منجر به جنگی گسترده خواهد شد.

این رسانه آمریکایی درادامه گزارش داد: مقامات کاخ سفید به این شبکه خبری گفته اند که در خاک لهستان سربازان اوکراینی بطور معمول با نظامیان آمریکایی در تعامل هستند .

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    8 3
    بعد یک مشت غربگدای بیسواد بی فرهنگ وطنفروش دلقک نوکر دلقک دایم مینویسند دم نیروی مقاربت دلقینسکی گرم تنهائی جلوی ابر قدرت روسیه ایستاده و اینقدر گاگول و عقب مانده هستند که نمیدانند دنیا همه میدانند ناتوی صهیونیستی و عموسام و صهیونیستها در مجموع 65 کشور تا کنون میلیاردها دلار اسلحه را به اوکراین فرستادندو روس نابود کرده تازه کل زیر ساخت های اوکراین و کارخانه ها از بین رفته است /خود دلقک تا حالا از ترسش 420 پل اصلی و ماشین رُوی اوکراین را خراب کرده است .ریغونه. به کم دیگه پرروئی کنه روسیه مجبور میشه با بمب هیدروژنی یکی یکی شهر های اوکراین را تل خاک کنه .این مرحله قبل از جنگ جهانی سوم و ترکاندن بمب اتمیست . درتاریخ نوشته خواهد شد یک دلقک دیوانه متوهم میلیونها انسان را به کشتن داد
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      5 1
      ببین یه عده نمی فهمند که نظام تک قطبی که آمریکا ارباب باشه یعنی می تونه با برده هاش هر طور بخواد رفتار کنه. یه عده احمقانه به آمریکا خوش بین هستند. روسیه تا اندازه ای که در مقابل آمریکا بایسته خوبه و الا خود اون هم رقیب ما است. مشغول شدن ظالمین به ظالمین به نفع ما است. ولی یه عده احمق می خواهند این درگیری نباشه نمی دونم چرا این مغز ندارند. ما نمی خواهیم مردم هیچ کجا درگیر جنگ و غارت باشد ولی مسئله این است که اگر بین خودشان جنگ نباشد به سمت ما می‌کشانند مثل کشتار وحشیانه مردم ایران بر اثر جنگ و قحطی در جنگ اول به وسیله انگل‌یس
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 0
    اگه ناتو در خاک اوکراین مستقر میشه پدر روسیه رو درمیاورد،از جنگ متنفرم ولی روسیه بخاطر بقای خودش مجبور شد بجنگه،انشاالله که پوتین یه شب حواسش پرت میشه و دستور شلیک بمب هیدروژنی به انگلیس و آمریکارو صادر میکنه،خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس