کد خبر 1419152
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
 بهره برداری از ۸ ایستگاه میانی خط ۶ مترو تا پایان امسال

شهردار تهران از بهره برداری هشت ایستگاه میانی خط ۶ مترو تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش مشرق، شهردار تهران این مطلب را در بازدید از کارگاه‌های عملیات عمرانی مسیر و برخی ایستگاه‌ های قطعه میانی خط ۶ مترو تهران در روز ۲ تیرماه ۱۴۰۱ بیان کرد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل بانک شهر و مدیرعامل مپنا همراه بود، شهردار تهران از نزدیک در جریان آخرین اوضاع عملیات عمرانی در ۱۰ کیلومتر قطعه میانی خط ۶ و نیز ۴ ایستگاه در شرف بهره‌برداری «کارگر»، «شهدای هفتم تیر»، «میدان حضرت ولیعصر (عج)» و «بهار شیراز»، قرار گرفت.

شهردار تهران در پایان این بازدید با تأکید بر این‌که تکمیل خط ۶ مترو از جمله اولویت‌ های اساسی شهرداری تهران است، گفت: افتتاح ایستگاه‌ های باقی‌مانده از خط ۶ نه تنها بهره‌ وری این خط را به حد مورد انتظار در طراحی اولیه می‌ رساند، بلکه به دلیل ایستگاه‌ های تقاطعی، مطلوبیت استفاده از شبکه مترو را ارتقا خواهد بخشید.

علیرضا زاکانی افزود: امیدواریم با همکاری دوستان در بانک شهر و توان مهندسی مجموعه مپنا با تأمین مالی مورد نیاز دست‌کم ۸ ایستگاه از ایستگاه‌ های میانی خط ۶ تا پایان امسال به بهره‌ برداری رسیده و در خدمت شهروندان قرار گیرد.

در پایان این برنامه زاکانی شهردار تهران به‌همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد مترو، از توانمندی‌ های کاملاً ایرانی مجموعه مپنا در حوزه مترو بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 1
    با توجه به تراکم جمعیت درمیدان خراسان ایستگاه میدان خراسان درخط شش مترودراولویت قرارگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس