کد خبر 1419311
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
سوریه

جنگنده‌های روسیه با بمباران مواضع جبهة النصره در استان ادلب سوریه، ۴۵ تروریست را از پا در آوردند.

به گزارش مشرق، «اولگ ایوگوروف» رئیس نهاد «آشتی روسیه» در سوریه شب گذشته (یکشنبه) خبر داد که جنگنده‌های ارتش روسیه مواضع تروریست‌های «هیئه تحریر الشام» (جبهة النصره سابق) را بشدت بمباران کرده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، او گفت که در این حملات شدید که در منطقه «عش الشیخ یوسف» انجام شد، ۴۵ تروریست جبهة النصره از جمله دو از سرکردگان این گروهک به نام‌های «بلال سعید» و «ابو دجانه الدیری» کشته شده‌اند.

به گفته او این تروریست‌ها به شکل مستقیم در حمله علیه نظامیان و شهروندان سوریه در مناطق «کاهش تنش» در استان ادلب دست داشتند و بارها در مناطق تحت کنترل دولت سوریه دست به عملیات تروریستی زده‌ بودند.

 رئیس نهاد «آشتی روسیه» در سوریه در ادامه گفت که تروریست‌ها در روز گذشته پنج حمله در مناطق کاهش تنش انجام دادند، دو حمله در استان لاذقیه و سه حمله تروریستی نیز در استان حلب انجام شد. در ۱۲ سپتامبر نیز عناصر جبهة النصره سه عملیات تروریستی در مناطق کاهش تنش در استان ادلب انجام دادند.

این مرکز در ۱۸ شهریور ماه نیز از حمله به مواضع گروههای تروریستی حاضر در استان ادلب در شمال غرب سوریه خبر داده و گفته بود که در این حملات ۱۲۰ تروریست کشته شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    الحمدالله کلا ۱۶۵ تروریست به درک واصل شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس