کد خبر 1419321
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
رونمایی از جک J۴ برقی کرمان موتور در نمایشگاه ونزوئلا

اولین دوره نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا (Exposición Irán y Venezuela) با حضور ۸۲ شرکت ایرانی و تعدادی از شرکت‌های ونزوئلایی در کاراکاس پایتخت این کشور برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این نمایشگاه شرکت کرمان موتور و گروه مپنا محصول مشترک خودرو برقی برپایه پلتفرم اختصاصی PS۱ را رونمایی کردند.

نسخه برقی پروژه PS۱ به عنوان نسخه ایرانی جک J۴ تولیدی مشترک گروه مپنا و کرمان موتور در حال گذراندن مراحل تست و بررسی است و در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور نیز به نمایش درآمده است.

خودرو جک J۴ الکتریکی تولیدی مشترک کرمان موتور و گروه مپنا به یک پیشرانه تمام الکتریکی با توان ۱۲۰ کیلووات (۱۶۰ اسب بخار) و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر مجهز شده است.

جکJ۴ الکتریکی برای تامین نیرو از یک پکیج باتری‌ ۴۱ کیلووات ساعت بهره می‌برد و توان پیمایش حدود ۳۰۰ کیلومتر را با هر بار شارژ کامل دارا است.

خودرو جک J۴ الکتریکی کرمان موتور با بهره‌گیری از سیستم پیشرفته فرایند بازیافت انرژی حاصل از ترمزگیری و شتاب منفی در حالت بهینه تا حدود ۳۵۰ کیلومتر را با یک بار شارژ کامل باتری می‌تواند طی کند.

شرکت کرمان موتور و گروه مپنا با حضور مشترک در این نمایشگاه توان فنی و تولیدی خود را در خصوص تولید خودروهای الکتریکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز خودروهای برقی و ایستگاه‌های شارژ به نمایش گذاشتتند.

بر اساس این گزارش نیکولاس مادورو رئیس‌ جمهور ونزوئلا ضمن حضور در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا، از مونتاژ و تولید چهار مدل خودرو ایرانی با قیمت بین ۱۲ الی ۱۶ هزار دلار قیمت در کشور ونزوئلا خبر داد و در ادامه افزود: به دلیل کم مصرف و اقتصادی بودن خودروهای ایرانی تولید این خودروها موجب صرفه‌جویی اقتصادی مردم ونزوئلا در مبحث سوخت می شوند.

رونمایی از جک J۴ برقی کرمان موتور در ونزوئلا +عکس

رونمایی از جک J۴ برقی کرمان موتور در ونزوئلا +عکس

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس