کد خبر 1419353
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
پوگبا تحت حفاظت پلیس امنیت تورین قرار گرفت

همزمان با ادامه تحقیقات درباره پرونده اخاذی از «پل پوگبا»، ستاره تیم ملی فرانسه در ایتالیا تحت حفاظت پلیس این کشور قرار گرفت.

به گزارش مشرق، براساس گزارش‌ها یک باند تبهکاری که ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا نیز عضو آن بوده، از ستاره باشگاه یوونتوس ۱۳میلیون یورو اخاذی کرده‌ است.

گزارش‌های روز گذشته از بازداشت ماتیاس پوگبا توسط پلیس حکایت داشت و حالا نشریه لوپاریسین اعلام کرده که پل پوگبا در تورین، تحت حفاظت پلیس محلی قرار دارد.  

براساس گزارش این نشریه فرانسوی، یکی از نزدیکان پل پوگبا حضور نیروهای امنیتی پلیس در اطراف ستاره ۲۹ ساله یوونتوس که به‌تازگی از منچستریونایتد به تورین بازگشته را تایید کرده است.

علاوه بر ماتیاس پوگبا، چهار نفر دیگر نیز در ارتباط با پرونده توطئه و اخاذی از پل پوگبا، تحت پیگرد قرار گرفته‌اند.

گفته می‌شود پل پوگبا به دادستان پرونده گفته است که از ماه مارس هدف این اخاذی‌ها بوده و پس از اینکه هم در منچستر و هم در تورین مورد تهدید فیزیکی قرار گرفته، در مجموع ۹۶ هزار دلار به این گروه تبهکار پرداخت کرده است.

برخی از گزارش‌ها نیز مدعی شده‌اند که این گروه که تعدادی از دوستان دوران کودکی پل پوگبا نیز در آن عضویت دارند، وی را در آپارتمانی در پاریس حبس کرده و از او در ازای آنچه «خدمات حفاظتی» نامیده شده، درخواست ۱۲.۵ میلیون دلار پول کرده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس