کد خبر 1419392
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
کتاب دو امام مجاهد اثر آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای - کراپ‌شده

چاپ دوازدهم کتاب «دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین (علیهماالسلام) منتشر شد.

به گزارش مشرق، چاپ دوازدهم کتاب «دو امام مجاهد»؛ شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین (علیهماالسلام) منتشر شد.

این کتاب که حاصل گردآوری و تدوین شش سخنرانی از رهبر معظم انقلاب در سالهای ۵۱ و ۵۲ شمسی‌ست، به وقایع پیرامون صلح امام حسن علیه‌السلام و قیام اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام می‌پردازد.

بعد از آغاز پویش کتابخوانی دو امام مجاهد در ماه صفر، این کتاب با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده و در حال حاضر چاپ دوازدهم آن روانه‌ی بازار نشر شده است.

از نکات برجسته این کتاب می‌توان به رعایت دقیق نکات تاریخی و استنادات زیاد اشاره کرد. همچنین اشاره رهبر معظم انقلاب در اویل دهه ۵۰ به مفهوم انقلاب و مبارزه با طاغوت از عمق بصیرت و زمانه‌شناسی ایشان حکایت دارد که در نهایت به سقوط حکومت پهلوی منجر شد.

این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منتشر شده و گفتنی ست، پویش کتابخوانی دو امام مجاهد با جوایزی به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال در حال برگزاری است و علاقمندان می‌توانند از پایگاه اینترنتی انتشارات به آدرس www.khameneibook.ir در این پویش شرکت نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکرم سادات اقاپور IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام دوست داشتم این کتاب بخوانم اینجا نیست چطور میشه کتاب بدست اورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس