کد خبر 1419517
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
برومند: حسینی بهترین دروازه‌بان ایران است

پیشکسوت استقلال گفت: «سیدحسین حسینی» در ۲ سال اخیر بهترین روزهای فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد و بهترین دروازه‌بان استقلال است، نظر شخصی من این است در این مقطع او از «علیرضا بیرانوند» نیز بهتر است

به گزارش مشرق، پرویز برومند روز سه‌شنبه اظهار داشت: استقلال در آخرین بازی خود در لیگ برتر نمایش قابل قبولی را برابر نساجی مازندران به نمایش گذاشت و توانست با سه گل به برتری برسد، این برتری در شرایطی حاصل شد که آبی‌پوشان فرصت‌های دیگری نیز برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما از دست رفت.

وی افزود: ساپینتو در حال رسیدن به شناخت کامل از استقلال است و این شناخت هر روز کامل می‌شود، او باید بیشتر از هر زمان دیگری در تمرینات وقت بگذارد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: لیگ پر فراز و نشیب ایران هفته‌های زیادی از آن باقی مانده است و تیمی در پایان فصل عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد که کمترین لغزش و اشتباه را داشته باشد. در این فصل استقلال رقیبان خطرناکی را برای بالا بردن جام پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که قطعا از تیم ملی خط می‌خورد

برومند تصریح کرد: سیدحسین حسینی در ۲ سال اخیر بهترین روزهای فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد و بهترین دروازه‌بان استقلال است، نظر شخصی من این است در این مقطع فعلی او از بیرانوند نیز آماده‌تر است.

وی تاکید کرد: حسینی نسبت به رقیب خود فقط تجربه حضور در جام جهانی را ندارد و اگر در بازی‌های دوستانه و بین‌المللی فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند این شایستگی و لیاقت را خواهد داشت در قطر فیکس بازی کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من توقع نداشتم سه بازیکن استقلال از تیم خط بخورند، این اتفاق در شرایطی افتاد که وحید امیری با مصدومیت مجوز حضور در میدان را پیدا کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    بله آقای برومند حرف شما درسته!! ولی کو گوش شنوا!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس