کد خبر 1419473
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
بازیکنی که قطعا از تیم ملی خط می‌خورد/ یک نفر از قفس توری می‌پرد!

پس از برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش سرمربی این تیم ناچار است بر روی نام یکی از چهار دروازه‌بانی که به اردو دعوت کرده برای حضور در جام‌جهانی خط قرمز بکشد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در پایان هفته ششم با عملکرد تحسین برانگیز دروازه بان های تیم‌های مدعی قهرمانی تا پایان هفته ششم همراه بوده است.

علیرضا بیرانوند پس از بازگشت از فوتبال اروپا با درخشش در چارچوب دروازه پرسپولیس تنها دو گل از ۶ دیدار دریافت کرد تا نشان دهد می‌خواهد بار دیگر گزینه شماره یک برای ایستادن در دروازه تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

عملکرد درخشان او در تقابل با مراکش، اسپانیا و پرتغال در دوره قبلی رقابت‌های جام جهانی نه تنها تحسین کارلوس کی روش را به همراه داشت بلکه گرفتن ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو باعث شد تا مدت‌ها در رسانه‌های جهان به عنوان پدیده آسیا معرفی شود.

بازیکنی که قطعا از تیم ملی خط می‌خورد/ یک نفر از قفس توری می‌پرد!

با این حال عملکرد ضعیف او در دو فصل حضورش در رویال آنتورپ بلژیک و بواویشتا پرتغال باعث شد تا امیر عابدزاده به عنوان نفر اول در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در ترکیب قرار بگیرد و وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده بگیرد. او نیز برای تکرار تحقق رویایی که پدرش در سال ۱۹۹۸ با تیم ملی ایران در جام جهانی طی کرده بود تمرینات خود را با تیم ملی از سر گرفته تا شاید کی روش را همچون دراگان اسکوچیچ راضی به ایستادن در قفس توری کند.

تقابل این دو دروازه‌بان با حضور رقیبان دیگر همچون سید حسین حسینی که نقش پر رنگی در قهرمانی استقلال در فصل گذشته لیگ برتر داشت، شرایط ویژه‌ای را در اردوی اتریش به وجود آورده است.

پیام نیازمند نیز پس از حضور ناموفق در فوتبال اروپا به سپاهان اصفهان بازگشت. حضوری دوباره که با بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی ایران همراه شد تا او همچون جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا فرصت خودنمایی پیدا کند.

بازیکنی که قطعا از تیم ملی خط می‌خورد/ یک نفر از قفس توری می‌پرد!

چهار دروازه بان آماده فوتبال ایران رقابت تنگاتنگ خود را ادامه می‌دهند تا بتوانند خود را مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ کرده و شانس حضور در قفس توری را برای تقابل با انگلیس، آمریکا و ولز را پیدا کنند. در این بین یکی از دروازه بان ها به‌طور قطع از لیست تیم ملی خط خواهد خورد تا خروج یکی از ستاره گان فوتبال باشگاهی کشور از جمع مسافران قطر همراه شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    20 21
    سردارآزمون را از تیم ملی اخراج کنید
    • محمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      از اطلاع رسانیتان ممنون من فکر می کردم سردار مهاجم است نگو که گلر بوده خبر نداشتیم
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    15 26
    بیرانوند بدرد دروازه بانی نمیخوره!!!
    • دانیال موسوی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      3 4
      اتفاقا بیرانوند بهترین گزینه است .
  • منصور IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    2 0
    آخه این چه تیتر مسخره ایه زدین. یه خبر هم بزنین با این عنوان که: قطعا یک تیم قهرمان جام جهانی خواهد شد.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس