اصولی: خریداران بلیت جام‌جهانی نگران نباشند/ برخی انتقادات به سود فوتبال ما نیست

عضو هیئت‌رییسه فدراسیون فوتبال گفت: طبق پیگیری‌های من مشکلات فنی در حال رفع شدن است و خریداران بلیت جام‌جهانی، نگرانی نداشته باشند.

به گزارش مشرق، احسان اصولی در مورد موادر انتقادی که از سوی صدا و سیما مطرح می‌شود، اظهار داشت: خیلی از برنامه‌های صدا و سیما در بخش‌های مختلف در جهت ایجاد وفاق، همدلی و تقویت تیم ملی در آستانه برگزاری رقابت‌های بسیار مهم پیش‌رو تلاش می‌کنند اما برخی مواقع به صورت جسته و گریخته صحبت‌هایی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد برخی‌ در این مسیر حرکت نمی‌کنند. مشخص نیست چه زمانی می‌خواهند دست از این نگاه و روش بردارند. پس از اردوی تیم ملی در قطر که آن گزارش را تهیه کردند تا الان این برنامه‌ را به شکلی جهت‌دهی می‌کنند که به نظر می‌رسد به سود فوتبال ما نیست.

وی عنوان کرد: در حوزه هیئت‌های فوتبال استان‌ها قابل ذکر است که آن‌ها از لحاظ اجرایی برای باشگاه‌داری حرفه‌ای منع شده‌اند. دوستان باید اطلاعات خود را در این حوزه بیشتر کنند و باید ببینند در اساسنامه هیئت‌های استانی چه وظایفی در نظر گرفته شده است. آیا دخالت در بحث باشگاه‌داری برای هیات‌ها داده شده؟ چنین نقشی برای هیات فوتبال تعریف نشده بلکه هیات‌ها موظف هستند در حوزه آموزش‌، استعدادیابی،‌ فوتبال پایه و... فعالیت کنند. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون افزود: به مجری این برنامه که هیات فوتبال استان خراسان رضوی را زیر سوال برده بود، پیام دادم که اگر لازم است خودم بیایم و توضیح بدهم. هیئت‌ها رکن تشکیل‌دهنده فدراسیون هستند و در همه دنیا مطابق اساسنامه مورد تایید فیفا و AFC، مجمع و هیئت‌ها تعریف شده‌اند. چه خوب است دوستان به ما وقت بدهند تا پاسخ سوالاتشان را بدهیم. در همه برنامه‌های تلویزیونی این ظرفیت وجود دارد اما متاسفانه در این برنامه چنین فضایی ایجاد نمی‌شود.

اصولی در مورد اینکه آیا از رییس فدراسیون فوتبال در این برنامه دعوت شده یا نه گفت: تا جایی که می‌دانم دعوتی صورت نگرفته و بیشتر یک پیام رسانه‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید:

 ترکیب احتمالی تیم ملی در جام جهانی

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد خرید بلیت‌های جام‌جهانی توسط مردم و عدم پاسخگویی فدراسیون عنوان کرد: در خصوص فروش بلیت‌ها که در سامانه فدراسیون انجام شد، پیامک و لینکی برای همه افراد فرستاده شد و براساس آن واریز داشتند. آن‌ها رسید دریافت کرده‌اند که سند و مدرک خرید بلیت است. در این میان سامانه مربوطه به فدراسیون فوتبال با سامانه فیفا ارتباط دارد. طبق پیگیری‌های من مشکلات فنی در حال برطرف است. باید همه افراد در سامانه فیفا رجیستر شوند و بلیت‌ها به نام صادر می‌شود.

وی ادامه داد: برای برخی افراد پیامک آمده اما وجه واریز نکرده‌اند. این افراد مهلت داشتند که پول واریز کنند و پس از اتمام آن مهلت، در صورت واریز نکردن وجه دیگر موضوع برای‌شان منتفی خواهد شد. قطعا فدراسیون اجازه دارد و اعلام هم کرده بلیت این افراد را می‌تواند به متقاضی دیگری واگذار کند. زمان بردن کار به این دلیل بود که می‌خواستیم تعداد بیشتری از هواداران‌مان را داشته باشیم. افرادی که وجه واریز کرده‌اند، نگران نباشند و موضوع آنها به زودی حل می‌شود. 

اصولی در مورد وضعیت تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ این موضوع نهایی شده است. عدد و رقم توافق‌شده مشخص است اما فرآیند اداری در حال انجام است. در چند روز آینده تسویه حساب نهایی با اسکوچیچ اتفاق می‌افتد. دستیاران او نیز توافق کردند که پول خود را در اتریش دریافت کنند و این اتفاق در حال انجام است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس