رئیسی

وزیر آموزش و پرورش گفت: زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، روز شنبه دوم مهر با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور نواخته می‌شود.

به گزارش مشرق، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری جشن بازگشایی مدارس اظهار کرد: سه مراسم جشن غنچه‌ها برای دانش‌آموزان پیش از دبستان، جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان اول ابتدایی و بازگشایی اصلی با حضور رئیس جمهوری به احتمال زیاد در استان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال دانش‌آموزان و پیش‌دبستانی‌ها حدود ۱۶ میلیون نفر هستند که از این میان، بیش از یک میلیون نفر آنها دانش‌آموزان اول ابتدایی هستند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: روز گذشته در جلسه ستاد طرح مهر، زمان برگزاری جشن شکوفه‌ها ۳۱ شهریور و جشن بازگشایی مدارس روز دوم مهر تعیین شد.

نوری افزود: جشن شکوفه‌ها برای بیش از یک میلیون دانش آموز ابتدایی است و برای این عزیزان مراسم در همه مدارس استان‌ها و شهرستان‌ها در حدود ۷۲۶ منطقه آموزشی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با زنگ بازگشایی مدارس، زنگ ایثار و مقاومت هم به مناسبت هفته دفاع مقدس نواخته می‌شود.

بنا بر این گزارش، کلاس‌های درس امسال پس از ۲ سال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت حضوری برگزار می‌شود. وزیر آموزش و پرورش دوم شهریور گفته بود که کلاس‌های دانش‌آموزان قطعا از اول مهر حضوری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس