کد خبر 1420366
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کشف محموله قاچاق لوازم خانگی در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۹۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در ری خبرداد.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هدایت بهرامی روز جمعه اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای برخورد با عاملان قاچاق کالا و توزیع کالا خارج از شبکه، از دپوی لوازم خانگی مشکوک در یک انبار کالا در محدوده شهرری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان این پلیس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که لوازم خانگی دپو شده قاچاق  و فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به شناسایی مالک کالاها اشاره کرد و گفت: در این عملیات ۱۶۵ دستگاه آبمیوه گیری، ۸ دستگاه ظرفشویی، ۱۰ دستگاه لباسشویی، ۹ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق کشف شد.

وی ارزش این محموله را بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۰میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد.

به گفته سرهنگ بهرامی، متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

دستگیری سارق تلفن همراه زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق تلفن همراه زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) هنگام سرقت خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل به صورت کشروی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری این محل قرار گرفت.

وی افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری با بررسی های تخصصی و رصدهای میدانی اقدام به پوشش نقاطی که احتمال حضور سارق در آن مکان ها متصور بود، نمودند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه روز جاری ماموران سوژه مورد نظر را حین سرقت در محوطه حرم مطهر مشاهده و دستگیر کردند، اعلام داشت: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه ارتکابی و انجام سه سرقت مشابه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: با شناسایی مال باختگان و پایان تحقیقات متهم تحویل مراجع قضایی شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس