کد خبر 1421649
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
پلیس آمریکا

پلیس آمریکا در یک عملیات خونین، گروگان و گروگانگیر را با هم کشت.

به گزارش مشرق، به گفته مقامات پلیس یک دختر ۱۵ ساله که توسط پدرش به گروگان گرفته شده بود در ایالت کالیفرنیا در آمریکا کشته شد.

به گفته شانون دیکوس، کلانتر شهر سن برناردینو، این نوجوان، ساوانا گرازیانو نام داشت که توسط پدرش به گروگان گرفته شده بود هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت. او به بیمارستان منتقل شد و اندکی قبل از ظهر اعلام شد که جان باخته است. پدر او، آنتونی جان گرازیانو ۴۵ ساله که عامل گروگان گیری بود هم در محل حادثه کشته شد. پدر این دختر مظنون به قتل همسرش بود.

به گفته گروهبان پلیس فونتانا، گرازیانو روز دوشنبه تریسی مارتینز همسر ۴۵ ساله خود را در یک حادثه خشونت خانگی در شهر فونتانا کشته است. اعضای خانواده به بازپرس گفتند که این زوج در حال طلاق از هم بوده اند.

بازرسان پس از فرار گرازیانو به همراه دخترش وضعیت هشدار اعلام کردند و گرازیانو مسلح و خطرناک توصیف شد. روز سه‌شنبه فردی با پلیس تماس گرفت و محل مخفی شدن گرازیانو را گزارش داد که در نتیجه تعقیب و گریز آغاز شد و گرازیانو چندین گلوله از شیشه عقب خودرو به طرف خودروهای پلیس شلیک کرد.

مقامات پلیس گفتند که به تیراندازی وی پاسخ دادند و گرازیانو و دخترش در خودرو را مورد اصابت قرار دادند و او را به بیمارستان منتقل کردند که در آنجا جان باخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    4 2
    آقا این مامورهای پلیس مارو بفرستین اونجا یه دوره ببینن لازمه خداییش برای این اغتشاشگرها!!!!
  • سهیل IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    5 1
    بایدسلب ریدیهای ایران ساکت نشینن !
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    8 0
    خوب مردم آمریکا الان باید بریزن بیرون و خواستار تغییر حکومت بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس