کد خبر 1421852
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
اجتماع بزرگ «امت رسول الله» در تهران

اعضای شورای نگهبان در جلسه امروز درباره اتفاقات اخیر در کشور بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش مشرق، اعضای شورای نگهبان در جلسه امروز خود ضمن بررسی مصوبات ارسالی در خصوص اتفاقات اخیر بیانیه‌ای صادر کردند که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اجتماع سراسری و هوشیارانه امّت رسول الله (صلی الله علیه وآله و سلم) در پی حوادث روزهای اخیر و فرصت‌طلبی‌های کینه‌توزانه استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای و داخلی آن نشان از عظمت و پایداری این ملت رشید دارد.

 شورای نگهبان به عنوان حافظ شرع مقدّس اسلام و قانون اساسی لازم می‌داند، از این حضور خودجوش و آگاهانه ملت متدیّن، انقلابی و بصیر ایران اسلامی قدردانی نماید که با درک شرایط حسّاس جهانی و منطقه‌ای و شناخت توطئه‌های دشمنان دیرین اسلام و کشور، برای دفاع از قرآن، نظام اسلامی و احکام نورانی اسلام از جمله حجاب به عنوان یکی از ضروریات دین مبین اسلام با حضور در اجتماع شکوهمند سوم مهر ماه ۱۴۰۱ به تکلیف دینی و ملی خود عمل کردند.

 این شورا، تشکر و حمایت از کلیه نیروهای حافظ امنیت به ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی را که با بردباری و فداکاری در تأمین امنیت مردم و کشور کوشیدند و حتی در مقابله با عوامل اغتشاش مظلومانه از جان خود گذشتند، وظیفه خود دانسته و از دستگاه قضایی انتظار دارد با عاملین اصلی و مسببین کشتار و مجروح نمودن مردم بیگناه و ماموران حافظ امنیت و نیز متعرّض به مردم و تخریب‌کنندگان اموال عمومی و خصوصی، قاطعانه برخورد نماید.

همچنین از تلاش‌های نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تعقیب و تنبیه تروریست‌های دست‌پرورده دشمنان این مرز و بوم قدردانی نموده، ازخداوند متعال توفیق بیشتر همگان را در خدمت به جمهوری اسلامی درخواست داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    7 3
    شفافیت مسئولان روکلیدبزنین
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      3 3
      اعدام اغتشاشگران رو کلید بزنین!!
  • ایرانی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    4 5
    این مردم واقعا شایسته تقدیرند اما آیا دولتمردان. فکر کوخ نشیینانی به فرمایش امام ولینعمت هستند هست. آیا از فشار اقتصادی به آنان باخبر است
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      5 3
      ایا میدانی که هرکاری برای میکنن بازم شما نمیبینید؟
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    کسی از پری مجرد 48 ساله خبر نداره؟
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    تمام ارکان نظام از قوه قضاییه درخواست برخورد با عوامل اغتشاشات را دارند
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    از شورای محترم نگهبان انتظار داریم رفتار امروز نمایندگان مجلس را بدقت رصد و در تایید صلاحیت آینده آنها لحاظ فرمایند . خصوصا رفتارهای دوپهلو، محافظه کارانه و عافیت طلبانه در محکومیت فتنه اخیر را .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس