رفتارهای هنجار شکنانه برخی سلبریتی‌ها قابل اغماض نیست

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور گفت: اقدام برخی افراد که سر سفره نظام جمهوری اسلامی بزرگ شده و از خوان این نعمت مقبولیت و معروفیت پیدا کردند، اما امروز در صف معاندین قرار گرفته و به دشمن سرویس می‌دهند، قابل اغماض نبوده و باید با آن‌ها قاطعانه برخورد شود.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در جریان سفر به استان لرستان به منظور شرکت در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص موضع این شورا نسبت به اغتشاشات اخیر بیان داشت: جمهوری اسلامی نباید به راحتی از اغتشاش‌گران عبور کند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام برخی افراد که سر سفره نظام جمهوری اسلامی بزرگ شده و از خوان این نعمت مقبولیت و معروفیت پیدا کردند، اما امروز در صف معاندین قرار گرفته و به دشمن سرویس می‌دهند، قابل اغماض نبوده و باید با آن‌ها قاطعانه برخورد شود.

نائب رئیس شورای ائتلاف کشور، ضمن محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی سلبریتی‌ها و همچنین تحرکات ضد انقلابی برخی سرویس‌های خدماتی، از مسوولان نظام جمهوری اسلامی درخواست کرد بدون مماشات بر این رفتارها نظارت داشته و برخورد نماید.

سروری بیان داشت: متاسفانه در جریان اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که برخی افراد با وجود استفاده از ظرفیت‌های ملی، اما در جهت براندازی با دشمن همراهی و همکاری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند جمهوری اسلامی نهال ریشه‌داری است که با این بادها صدمه نخواهد دید، افزود: جمهوری اسلامی وظیفه دارد نسبت به کسانی که بخواهند به بیت‌المال آسیب زده و اعتراض را به اغتشاش تبدیل کنند، برخورد نماید.

نائب رئیس شورای ائتلاف کشور با تاکید بر اینکه این شورا حامی مدیران و نمایندگان هنجارشکن نخواهد بود، گفت: در شورای ائتلاف بحث نظارت بر نمایندگان شورا و مجلس را داریم که به زودی ابلاغ خواهد شد.

سروری خاطرنشان کرد: هر کسی برخلاف آرمان‌های انقلاب و خارج از وظایف نمایندگی عمل کرده باشد، حتما عملکردش مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در زمان انتخابات لیست نهایی را ارائه کند، قطعا این افراد مورد تایید شورای ائتلاف نخواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    4 6
    موقع قتل پلیس ایران واروپا وفحاشی وقتل معترض وامبولانس بین المللی میگه ولشون کنین تابیشترقتل وجراحت وخسارت کنن
    • NL ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 0
      وقت بازنشستگی امثال سروی است. باید جوان ها را اقناع کرد تا این مسائل همیشه حل شود انشاءالله
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    6 6
    خدا ازشون نگذره انقدر که اینها بی بصیرتن یعنی بچه دبستانی بینش سیاسیش از اینها بیشتره باید یه درس عبرت درس وحسابی بهشون داد تا دیگه در سیاست دخالت نکنند
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    11 6
    خائنان را مجازات کنید
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    9 3
    اینها نمونه عملی خیانت به کشور هستند
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 1
    شعار ندید سلبریتی نما ها روی سرتون جا داره هر کار بکنند مصونیت دارند
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 2
    رأفت اسلامی برای همین روزاست، به اینا تذکر داده میشه و در فتنه بعدی هم مثل همیشه بسیج هست، مردم همیشه در صحنه هستن، محافظ آقایون هم که هستن خداروشکر
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 1
    شیاطین روی سرمایههای خود حساب میکنند ووجود این جرثومه های فساد باعث امیدواری وتحرک دشمن میشود اگر نتواند روی عوامل خود حساب کند شیطان بزرگ هم ازدشمنیش میکاهد
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 1
    تمام سلبریتی های خائن را باید فوراً دستگیر و در دادگاه های انقلاب به جرم توهین به نظام و دین کشور به اشد مجازات محکوم کرد. نباید در این مورد اغماضی صورت بگیرد. خصوصاً اون بازیگرای زنی که کشف حجاب کردند و از کشور بیرون رفتند باید توسط پلیس اینترپل دستگیر و به کشور عودت داده شوند. سران اغتشاشات (مدیری و کریمی) هم باید دستگیر و محاکمه شوند.
  • محمدی نسب IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    جوانان بی خرد بر اثر تحریک آنها هم به کشور ضرر زدند و هم آینده خود با تخریب و اغتشاش تباه کردند. هزینه های جانی و مالی و امنیت روانی مردم باید جوابگو باشند نباید به این راحتی بدون هزینه با امنیت کشور بازی کنند ما مطالبه محاکمه تحریک کنندگان و تشویق کنندگان به اغتشاش و تخریب داریم
  • نیما IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    دقیقا
  • ن.پرنیا IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    نمک خوردن ونمکدان شکستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس