کد خبر 1422099
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
حماس: وضعیت کرانه باختری متشنج است/انتفاضه جدید قوی‌تر خواهد بود

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در سخنانی درباره جنایات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها به این رژیم هشدار داد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: کرانه باختری در وضعیتی متشنج قرار دارد و مقاومت در آن درحال تشدید و افزایش است.

وی گفت: اینکه نیروهای مقاومت دوشادوش یکدیگر می‌جنگند و در کنار هم به شهادت می‌رسند نویدبخش انتفاضه جدیدی است که قوی‌تر از انتفاضه‌های قبل بوده و در آن یک ملت واحد و متحد در مقابل رژیم اشغالگر صف‌آرایی خواهند کرد.

العاروری همچنین تاکید کرد: نمودار مقاومت سیر صعودی دارد و همین منجر به نگرانی دشمن شده است و نبرد با دشمن تنها با مقاومت مسلحانه قابل حل است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی نیز افزود: دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری نیروهای مقاومت را تحت تعقیب قرار می دهند و سلاح آنها را مصادره می‌کنند.

العاروری در ادامه از مقامات تشکیلات خودگردان خواست تا تصمیم راهبردی را برای متحد کردن صفوف ملت فلسطین و ترسیم یک مسیر استراتژیک برای مقاومت اتخاذ کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس