کد خبر 1422123
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
تیم ساپینتو هنوز یک مشکل دارد/ دیدار استقلال و گل‌گهر فینال است

پیشکسوت فوتبال گفت: دیدار استقلال و گل گهر تماشایی و دیدنی خواهد بود و به دلیل حساسیتی که در آن وجود دارد به یک فینال شبیه است.

به گزارش مشرق، ‌مهدی فنونی زاده در خصوص شرایط استقلال و دیدار این تیم برابر گل گهر سیرجان گفت: استقلال در آخرین دیدار خود قبل از تعطیلات لیگ توانست در یک بازی خوب نساجی را با یک برد پرگل شکست دهد. روند پیروزی استقلال قطع شد البته این تعطیلات نه تنها به سود استقلال بلکه به سود تمامی تیم‌های لیگ برتری بود تا بتوانند خود را تقویت کرده و ازلحاظ کارهای تاکتیکی و هماهنگی تیمی به شرایط مطلوب برسند.

وی ادامه داد: آبی‌ها یک دیدار حساس برابر گل گهر دارند تیمی که امیر قلعه نویی مربی آن است. همیشه جدال امیر قلعه نویی و استقلال دیدنی بوده، ساپینتو می‌داند برای رسیدن به صدر جدول باید این بازی را با پیروزی به پایان برساند به همین دلیل دو بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داد تا این تیم با هماهنگی کامل‌تر به مصاف گل گهر برود.

بیشتر بخوانید:

آمار ضعیف امیر قلعه‌نویی مقابل استقلال

وی تاکید کرد: گل گهر هم برای پیروزی به میدان خواهد رفت، آنها میزبان هستند و می‌خواهند با حمایت تماشاگران شأن این دیدار را با پیروزی رسانده سه امتیاز را کسب و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند. قلعه نویی می‌داند که یک اشتباه باعث خواهد شد استقلال به آنچه مورد نظرش است دست پیدا کند و آن طرف هم ساپینتو کاملاً متوجه شده با تیمی بازی دارد که مربی اش سال‌ها در استقلال کار کرده، شناخت خوبی از این تیم دارد و به دنبال شکست آنهاست. سرمربی پرتغالی استقلال تمام تمرکز خود را روی این دیدار گذاشته تا بتواند این دیدار را با موفقیت به پایان برساند ضمن اینکه او خوشحال است که سه بازیکنی که در اردوی تیم ملی بودند به تمرینات بازگشتند و او با نفرات بیشتری تمریناتش را برابر گل گهر ادامه خواهد داد.

فنونی زاده در ادامه تصریح کرد: استقلال هنوز یک مشکل دارد و آن هم نبودن یک هافبک بازی ساز است که بتواند با خلاقیت‌های خود مهاجمان را در موقعیت‌های بیشتر گلزنی قرار دهد. اما ساپینتو در حال حاضر مجبور است با همین داشته‌هایش ادامه دهد تا ببیند در نیم فصل چه اتفاقی خواهد افتاد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: دیدار استقلال و گل گهر به دلیل حساسیت و تماشایی بودن یک فینال است، بازی که هر کدام از دو تیم سه امتیاز را به دست بیاورند موقعیت شأن در جدول بهتر خواهد شد بنابراین هیچ کدام به دنبال تساوی نیستند زیرا می‌دانند یک امتیاز نمی‌تواند کمک مفیدی به آنها داشته باشد.

وی در مورد شرایط تیم ملی هم گفت: تیم ملی دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال دارد، کارلوس کی روش آخرین فرصت را دارد تا بتواند با این دو دیدار بهترین‌ها را برای جام جهانی انتخاب کند. البته باید بپذیریم صعود ایران به دور بعد خیلی سخت خواهد بود و شاید هرگز تحقق پیدا نکند اما تیم ملی می‌تواند با ارائه سه بازی زیبا فوتبال خود را به جهانیان نمایش دهد. ضمن اینکه این تورنمنت بزرگ فرصتی خواهد بود تا ایران بتواند لژیونرهای بیشتری را به اروپا بفرستد.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: من هم مثل تمام مردم ایران امیدوارم که فوتبال ملی ما در جام جهانی خوش بدرخشد، انتظار صعود نباید داشته باشیم اما امید داریم تیم ملی کشورمان بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد هر چند به دور بعد صعود نکند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس