کد خبر 1422126
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
واکنش باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد با شیخ دیاباته/ بند فسخ ستاره سرخ‌ها را دستکاری کردند؟

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در خصوص وضعیت شیخ دیاباته بازیکن جدید و مالیایی این تیم داد.

به گزارش مشرق، محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه فسخ قرارداد با شیخ دیاباته به خاطر مصدومیت زیاد اظهار کرد: ما این بازیکن را به سختی جذب کردیم چرا باید قراردادش را فسخ کنیم؟ این موضوع کذب محض است و او بعد از بهبود یافتن از مصدومیت در تمرینات شرکت می‌کند و آماده بازی‌ها می‌شود.

محمدی درباره اینکه زمین تمرین دیگری برای تیم پرسپولیس پیدا شد، گفت: بله، هفته آینده قرارداد خود را مدیران زمین تهرانسر می‌بندیم و تمرینات تیم در بعضی از روزها در این زمین برگزار می‌شود تا چمن ورزشگاه کاظمی آسیب نبیند.

بیشتر بخوانید:

عبدی از لوکادیا و دیاباته بهتر است

او درباره اینکه گفته می‌شود بند فسخ از قرارداد مهدی عبدی برداشته شده است، گفت: نه، این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و در قراردادش دست نبردیم. عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند.

محمدی درباره وضعیت پرونده شکایت یکی از کارمندان شرکت آل اشپورت از باشگاه پرسپولیس گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و مسئولان کمیته حقوقی باشگاه در حال پیگیری این موضوع هستند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت فسخ قرارداد با کارگزار قبلی گفت: من اطلاع چندانی در این باره ندارم تا توضیح بدهم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 2
    همچین میگه بسختی جذبش کردیم انگار کشون کشون از تو دست دهها تیم طراز اول دنیا درش آورده . اون مرتیکه دیده اینا با پولهای بیت المال مردم افتادن دنبالش شب و روز ناز میکرده و عروس رفته گل بچینه . بفرما بی همه چیز . 400 هزار یورو بیت المال رو دادی رفت یک دائم المصدومه خونه نشین تحویل بگیر
  • محسن IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    دوست عزیز ظاهرا شما استقلالی هستین...چطور زمانی که استقلال چند برابر این پولو بهشون داد اون موقع الماس سیاه بود...الان شده دائم المصدوم؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس