کد خبر 1422131
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
یک استقلالی ناگهان از چشم کی‌روش افتاد/ پایان رویای جام جهانی برای بازیکن محبوب سرمربی پرتغالی

روزبه چشمی مدافع استقلال شانس بسیار کمی برای حضور در جام جهانی دارد.

به گزارش مشرق، وقتی کارلوس کی‌روش به تیم ملی برگشت خیلی‌ها تصور می‌کردند او دوباره از روزبه چشمی به تیم ملی دعوت خواهد کرد. کی‌روش پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ چشمی را جانشین سیدجلال حسینی کرد و او هم با عملکرد عالی مقابل مراکش پاسخ این اعتماد داد. کی‌روش بعدها لقب «مدرن‌ترین دفاع ایران» را به چشمی داد و در جام ملت‌ها هم نام او را در لیست تیم ملی قرار داد.

بیشتر بخوانید:

با این ترکیب در جام جهانی به مشکل می‌خوریم

با این حال سرمربی پرتغالی در بازگشت به تیم ملی ترجیح داده به زوج محبوب اسکوچیچ یعنی خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان اعتماد کند و پس از آن‌ها هم پورعلی‌گنجی و مجید حسینی گزینه‌های بعدی هستند. با این اوصاف چشمی شانس زیادی برای دعوت به تیم ملی نخواهد داشت مگر آنکه در مدت کوتاه باقیمانده یکی از مدافعان مصدوم شوند یا او دوباره بتواند خودش را به سرمربی تیم ملی کند.

البته روزبه چشمی برای حضور در تیم ملی یک مشکل دیگر هم دارد. او در استقلال بیشتر به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند و کی‌روش همواره نشان داده روی پست بازیکنان در تیم باشگاهی حساس است و پست بازی آن‌ها در تیم ملی و باشگاهی باید یکسان باشد. با این اوصاف و با توجه به حضور نفراتی چون عزت‌اللهی، ابراهیمی و نوراللهی در خط میانی چشمی شانس کمی برای حضور در قطر خواهد داشت.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روجا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 1
    پور علی گنجی اصلا در حد جام جهانی و تیم ملی تیست .
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    در حد تیم ملی نیست اینو باید یکی بگیره تو ۱۸ پنالتی نده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس