در قهرمانی پرسپولیس و آقای گلی لوکادیا شک نکنید/ سرخپوشان با گل مهاجم هلندی تراکتور را شکست می دهند

هافبک پیشین  سرخپوشان گفت: پرسپولیس در این فصل مدعی اول قهرمانی است و رقیبی برای سرخپوشان در این فصل نمی بینم.  

به گزارش مشرق، ابراهیم اسدی درباره عملکرد پرسپولیس در ۶ هفته این فصل لیگ برتر اظهار داشت : گرچه پرسپولیس فصل را  خوب شروع نکرد ولی بعد از ملحق شدن مهاجم هلندی به تیم ، سرخپوشان منظم تر و زیباتر بازی کردند.  فکر میکنم این فصل  یکی از بهترین فصل‌های پرسپولیس باشد چراکه مهره‌های خوبی در پست‌های مختلف جذب شده اند و تیم بصورت کامل هماهنگ شده است.

وی افزود: به نظر من پرسپولیس این فصل ابراز کامل قهرمانی را دارد و در تمام پست‌ها تقویت شده است. سرخپوشان روان و زیبا بازی می‌کنند و نتایج دلخواه هم کسب می‌کنند به همین دلیل هواداران در این فصل به تیم امیدوار  به کسب مقام قهرمانی در این فصل شدند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت آل‌کثیر برای پرسپولیسی شدن

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد عملکرد لوکادیا مهاجم هلندی تیم گفت : لوکادیا واقعا بی نظیر است و نشان داده یک مهاجم شش دانگ و گلزن است. این مهاجم هلندی   مشکل گلزنی سرخپوشان را حل کرده است و باید گفت پرسپولیس گمشده اش را پیدا کرده است. شک نکنید  با این روند لوکادیا آقای گل خواهد شد و بعید است در  آقای گلی  رقیبی داشته باشد.

اسدی  درباره قهرمانی پرسپولیس در این فصل خاطر نشان کرد: علاوه بر پرسپولیس ، استقلال ، فولاد ، سپاهان و حتی گل گهر در این فصل مدعی هستند، ولی فکر نمی‌کنم این تیم‌ها برای پرسپولیس رقیب باشند  و پرسپولیس در این فصل با اقتدار قهرمان خواهد شد. دیگر رقبا باید به فکر رده‌های بالای جدول مثل دومی و سومی و چهارمی  باشند ولی برای قهرمانی فقط سرخپوشان شایسته این مقام هستند و شک نکنید که این فصل فصل پرسپولیس است.

وی در پایان به بازی پرسپولیس با تراکتور در هفته هفتم اشاره کرد و گفت :  بازی راحتی برای دو تیم نیست . بعد از هر وقفه ای در لیگ برتر همیشه تیم ها با احتیاط به میدان می روند . با این حال فکر می کنم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به حریف تبریزی دارد . در این بازی باز هم لوکادیا حرف اول را می زند حتما در این بازی گلزنی می کند تا پرسپولیس برنده این بازی باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 1
    جونم ارتش سرخ همیشه قهرمان
  • علی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 1
    بابا دو هفته صدرنشین بمونین بعد، پارسال پیشکسوتان عزیزتون ميگفتن در قهرمانی ششم تردیدی به خود راه ندید. شب درازستو قلندر بیدار!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس