رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال: پنالتی استقلال درست و رفتار ساپینتو غیر ورزشی بود

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور به درستی در سوت خودش دمید و بازیکن گل‌گهر در محوطه جریمه خود روی بازیکن استقلال خطا کرد که پنالتی صددرصد به سود آبی‌پوشان درست بود.

به گزارش مشرق، حسین عسگری با اشاره به قضاوت امیرعرب براقی در دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: داوری خیلی خوب بود و توانست این مسابقه حساس را بدون کوچک‌ترین مشکلی سوت بزند.

وی افزود: اگر داور دقیقه ۹۰ به سود استقلال پنالتی گرفته است، چرا ساپینتو این رفتار غیر ورزشی را از خود نشان داد؟ اگر حرفی بزنیم استقلالی‌ها جبهه‌گیری می‌کنند.

کارشناس داوری فوتبال ایران خاطرنشان کرد: عقل سلیم می‌گوید وقتی در دقیقه ۹۱ برای تیمت پنالتی گرفته است بدون حاشیه بروی روی نیمکت بنشینی، داور چه کاری باید انجام می‌داد؟ آیا باید دو بار پنالتی می‌گرفت؟

عسگری تصریح کرد: مشکل از ارکان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است که برخورد جدی و قاطع با خاطیانی که رفتار غیر ورزشی می‌کنند انجام نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: این عدم برخورد فقط مربوط به بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان نیست و تیم‌های دیگر نیز چنین رفتارهایی را از خود در مسابقات فوتبال به نمایش می‌گذارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 0
    آقای عسگری پنالتی درست اما به جه دلیلی این همه بلوا و در گیری ایجاد کرد و به حسینی چرا اخطار داد داور سر در گم بود.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    حالا شما خودت رئیس کمیته داوران بودی جز زد و بند کردن چکار مفیدی کردی ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس