کد خبر 1422744
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
نوری: جای محبی در تیم ملی خالی است/ از عصبانیت ساپینتو ترسیدم!

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید جای محمد محبی در لیست تیم ملی فوتبال ایران خالی است.

به گزارش مشرق، محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال استارت سختی مقابل گل‌گهر داشت و یک بازی پر فراز و نشیبی را شاهد بودیم. این تیم در نیمه اول بهتر بود اما در نیمه دوم حواشی‌ای رخ داد که باعث شد بازی به تاخیر بیافتد. فکر می‌کنم همه دیدند آن صحنه پنالتی بود اما به طور کلی استقلال بازی را مدیریت کرد و توانست نتیجه بازی را به نفع خود تمام کند.

او ادامه داد: بازیکنان استقلال با مدیریت خودشان توانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند و فکر می‌کنم این بازی ۶ امتیازی بود و لازم بود که تیم در کورس بالای جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو فقط به استقلال ضربه می‌زند

نوری افزود: ساپینتو به ترکیب اصلی خود رسیده است و الان شرایط مناسبی دارد. ما روی نیمکت بازیکنان خوب و تاثیرگذاری داریم و فکر می‌کنم محمد محبی در روند بازی خیلی تاثیرگذار بود. خط دفاعی ما توانست عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد. سید حسین حسینی توانست مدیریت خوبی روی دروازه داشته باشد. بازیکنان خوب دویدند و جنگیدند و برنامه‌ خوبی در میدان داشتند. روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی توانست شرایط خوبی برای خود به وجود بیاورد. به نظر من جای محمد محبی در تیم ملی خالی است و می‌توانست در لیست تیم ملی حضور داشته باشد و روزهای خوبی برای محمد محبی می‌بینم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان درباره درگیری‌های پایان بازی و اخراج ریکاردو ساپینتو خاطرنشان کرد: پنالتی برای استقلال که  ۱۰۰ درصد بود. داور نباید الکی کارت قرمز بدهد. به نظر داور ضعیفی برای این بازی مد نظر گرفته شده بود. چرا داور به ساپینتو کارت قرمز داد؟ او می‌توانست تصمیم دیگری برای ساپینتو بگیرد و من مقداری از عصبانیت ساپینتو ترسیدم. به نظر من باید مدیریت داور در این صحنه‌ها بهتر باشد و ساپینتو هم باید مقداری خودش را کنترل کند و تمرکز بیشتری داشته باشد تا تیم در مسیر موفقیت و قهرمانی قرار بگیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 1
    چقدر متناقض. تو که از پشت صفحه تلویزیون ترسیدی ببین چقدر عکس العملش شدید بوده. بعد میگی چرا کارت قرمز داده؟ پس میخواستی کارت صدآفرین بهش بده! 😂😂
  • ایرانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 3
    تقصیرش نیست هرکی میره توی اون طویله آبی وحشی میشه همشون وحشی تشریف دارن چه بازیکن چه پیشکسوت چه مربی چه مدیرعامل یه مشت وحشی رام نشده هستن
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      2 1
      طویله که خونتونه
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      2 0
      آرم کدوم تیم گاو نشانه طویله عبدو؟
    • Amir IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      2 0
      طویله اونجایی هست که بزرگ شدی
  • حسین IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    خداوکیلی هرجاصحبت ازطویله میشه،این نام پرسپولیس است که میدرخشد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس