کد خبر 1422792
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
زنگ خطر فولاد برای هافبک استقلال/3 بازیکن آبی‌پوش در آستانه محرومیت

سه بازیکن تیم فوتبال استقلال در آستانه محرومیت از بازی هفته نهم قرار دارند.

به گزارش مشرق، تیم استقلال شب گذشته برد ارزشمندی را مقابل گل گهر و در هفته هفتم لیگ برتر به دست آورد اما این سه امتیاز تبعات سنگینی هم برای آبی‌ها به همراه داشت.

ریکاردو ساپینتو به دلیل درگیری لفظی با سعید الهویی مربی گل گهر با کارت قرمز داور در دقیقه ۵+۹۰ اخراج شد. این اخراج نه تنها استقلال را از داشتن سرمربی در بازی مهم مقابل فولاد محروم کرد، بلکه باعث شد محرومیت تعلیقی ساپینتو از بازی ملوان نیز فعال شود تا در بازی بیرون از خانه مقابل ذوب آهن نیز نیمکت آبی‌ها بدون سرمربی باشد. در کنار این دو محرومیت ممکن است بررسی گزارشات و پرونده بازی در کمیته انضباطی، جرائم و محرومیت‌های دیگری را هم برای سرمربی پرتغالی استقلال به همراه داشته باشد.

علاوه بر ساپینتو، سه بازیکن استقلال نیز در این بازی پربرخورد کارت زرد گرفتند و به این ترتیب مهدی مهدی پور سه کارته شد. هافبک استقلال اگر در بازی با فولاد کارت بگیرد مسابقه هفته نهم مقابل ذوب آهن را از دست خواهد داد که در کنار نبود ساپینتو، چالش‌های تیم تهرانی در اصفهان را بیشتر خواهد کرد.

علاوه بر مهدی پور، پیمان بابایی و صالح حردانی نیز از قبل سه کارته هستند و یک اخطار در بازی با فولاد می‌تواند باعث غیبت آن‌ها مقابل ذوب آهن شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس