واکنش رسانه پرتغالی به اخراج ساپینتو؛ وقتی سرمربی استقلال عقلش را از دست می‌دهد

رسانه پرتغالی «آبولا» در واکنش به اخراج سرمربی استقلال واکنش نشان داد و نوشت: یک لحظه خنده‌دار برای ساپینتو؛ او بحث می‌کند، اخراج می‌شود و عقلش را از دست می‌دهد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که بازی استقلال و گل‌گهر پس از گل تساوی سیرجانی‌ها بدون صحنه خاصی و در شرایطی کاملا آرام دنبال می‌شد، ناگهان ارسال ابوالفضل جلالی به درون محوطه جریمه، باعث شکل‌گیری صحنه جنجالی در محوطه جریمه میزبان شد و وقفه‌ای ۵ دقیقه‌ای به وجود آمد.

خطای امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۹۲ روی صالح حردانی در بازی این دو تیم موجب شد تا امیر عرب‌براقی در سوت خود دمیده و به سود استقلال اعلام پنالتی کند. تصمیم داور مسابقه با اعتراض گسترده بازیکنان و کادر فنی گل‌گهر سیرجان همراه بود که در ادامه واکنش نیمکت‌نشینان استقلال را نیز به همراه داشت.

پس از این اتفاق، داور بازی به سمت نیمکت تیم استقلال رفت و ریکاردو ساپینتو و سعید الهویی از کادرفنی دو تیم را از روی نیمکت اخراج کرد که در این صحنه عکس‌العمل سرمربی استقلال بسیار عجیب و دور از انتظار بود.

در این راستا رسانه پرتغالی «آبولا» واکنشی جالب به این درگیری‌ها داشت. آن‌ها در این خصوص نوشتند: یک لحظه خنده‌دار برای ساپینتو؛ او بحث می‌کند، اخراج می‌شود و عقلش را از دست می‌دهد.

این رسانه در ادامه نوشت: ساپینتو از اعتراضات خوشش نیامده و خودش را با کادر گل‌گهر وارد بحث و جدال کرد. او در نهایت عصبانیت خود، عقلش را از دست داد و با داور بازی درگیر شد تا در نهایت اخراج شود. تیم او در نهایت با نتیجه ۲ بر۱ پیروز شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    3 0
    اگه اوباشگری یحیی در دربی بعد گل ژستد را می دیدید چه میگفتید؟
  • جواد IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    عقل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 0
    هرکس میادایران وازاب هوای این مملکت استفاده می‌کنه بی اعصاب میشه واین عادیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس