کد خبر 1422749
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
نشست غیرعلنی مجلس با دستور کار بررسی اغتشاشات اخیر در کشور

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه غیرعلنی مجلس در مورد آشوب‌های اخیر را تشریح کرد.

به گزارش مشرق،معین‌الدین سعیدی در مورد جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در مورد آشوب‌های اخیر و حمله تروریستی زاهدان که امروز - یکشنبه - برگزار شد، گفت: در این جلسه احمد وحیدی وزیر کشور و سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی توضیحاتی در مورد وضعیت امنیتی کشور و نحوه کنترل آشوب‌ها ارائه دادند.

نماینده مردم چابهار در مجلس ادامه داد: علاوه بر این محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و وحیو جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نکاتی را در مورد حوادث اخیر بیان کردند و سپس ۵ نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه به بیان دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند.

سعیدی در مورد وضعیت استان سیستان و بلوچستان پس از حادثه تروریستی روز جمعه ۸ مهر در زاهدان اظهار داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تلاش دارند دامنه‌های موضوع را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است کمیته‌ای از مجلس برای تهیه گزارشی از این حادثه تروریستی و ارایه آن به مجلس، به زودی به استان سیستان و بلوچستان سفر کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: نمایندگان سیستان و بلوچستان در جلسه غیرعلنی امروز از وزیر کشور خواستند گزارش ویژه‌ای را در مورد مسائل امنیتی این استان ارایه کند.

 جلسه غیرعلنی مجلس امروز - یکشنبه - به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس و با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی با موضوع بررسی حوادث اخیر در کشور برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 0
    چقدر سریع !؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس