کد خبر 1422737
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
تحلیل وزیر ارشاد دولت اصلاحات از اغتشاشات اخیر

با گذشت هر روز از فوت مرحوم مهسا امینی، چهره واقعی جریان ضدانقلاب که با نقاب خونخواهی مرحوم امینی امنیت مردم ایران را هدف قرار داد، بیش از پیش نمایان‌ می‌شود.

به گزارش مشرق،با گذشت هر روز از فوت مرحوم مهسا امینی، چهره واقعی جریان ضدانقلاب که با نقاب خونخواهی مرحوم امینی امنیت مردم ایران را هدف قرار داد، بیش از پیش نمایان‌ می‌شود.

گروهک‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلب که همواره به دنبال فرصتی برای عرض اندام هستند، با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده و به بهانه فوت مرحوم امینی، با اقدامات خود فریاد تجزیه و پاره پاره شدن ایران را سر دادند. گروهک‌های تروریستی دموکرات و کومله از جمله گروه‌هایی بودند که با موج‌سواری بر آشوب‌های اخیر، اهداف ضدایرانی خود را دنبال کردند. این گروهک‌ها اگرچه نتوانستند در داخل کشور کاری از پیش ببرند اما تجمعات پراکنده آنها در برخی کشورهای اروپایی و اهتزاز پرچم‌های منحوس‌شان نشان داد هدف اصلی‌شان تجزیه ایران است و موضوع فوت مرحوم امینی صرفا ابزاری در دست این گروهک‌های ضدانقلاب است.

روز گذشته تعدادی از افراد ضدانقلاب خارج‌نشین با برپایی تجمع در وین اتریش شعارهای ضدایرانی سر دادند. در تصاویری که از این تجمع منتشر شده، چند نفر از افراد حاضر پرچم حزب تروریست دموکرات کردستان را دست دارند. نکته جالب توجه اما پرچم رژیم طاغوتی پهلوی است که در فاصله چند متری پرچم تجزیه‌طلب‌ها توسط یک فرد سلطنت‌طلب که از قضا شعارهای به ظاهر میهن‌دوستانه می‌دهد، به اهتزاز در آمده است. این فضاحت و درماندگی جریان ضدانقلاب را نشان می‌دهد که از سلطنت‌طلب‌های در ظاهر وطن‌پرست تا گروهک‌های تجزیه‌طلب که هدفی جز چندپاره کردن ایران ندارند، گرد هم آمده و در پوشش شعار «زن، زندگی، آزادی» اهداف خود را دنبال می‌کنند.

روز گذشته استرالیا نیز شاهد تجمع محدودی از افراد ضدانقلاب بود. در این تجمع نیز گروهی از تجمع‌کنندگان به دور فردی برهنه جمع شده بودند و برای صحبت‌های او کف و سوت می‌زدند. در یکی از فیلم‌هایی که از این تجمع منتشر شده، فردی که لباس خود را در آورده، از آزادی جنسی و... صحبت می‌کند؛ صحبت‌هایی که بخوبی مقصود اصلی جریان ضدانقلاب از شعار آزادی زن را به نمایش می‌گذارد. در همین رابطه باید گفت منظور این جماعت از آزادی زن، همان آزادی برهنگی و زیر سوال بردن اخلاقیات انسانی است.

منبع: روزنامه وطن امروز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    26 24
    خدایی این ضد انقلابا خیلی سطح فکری پایین و چندش آوری دارن ، میگن تو ایران مانع برای پیشرفت زنان وجود داره ! یعنی اگه برهنگی آزاد شه و مثل کشورای غربی تن فروشی یه شغل رسمی به حساب بیاد ، زنان پیشرفت می کنند !
  • ایرانی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    16 14
    شعارشان زن زندگی آزادی است و اما زن ، تایم لاینشان پر از فحش به همسر و خواهر و مادر طرف مقابل است
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    14 15
    اصل این شعار اینه. زن ، بردگی جنسی زنان، آزادی مردان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس