ارتش اسرائیل

گسترش انتفاضه مردمی و نبرد مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن، رژیم صهیونیستی را مجبور کرد تا ادوات سنگین نظامی خود را به شمال این منطقه ارسال کند.

به گزارش مشرق، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکشنبه شب، یک مانور نظامی در شمال کرانه باختری برگزار می‌کند و ارتش درحال انتقال  ادوات سنگین نظامی و جنگی به این منطقه است.

این روزنامه صهیونیستی برای پنهان کردن ضعف و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در رویارویی با مبارزان فلسطینی بویژه در دو ماه اخیر افزود که این مانور از پیش برنامه‌ریزی شده بود.

رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن، حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

سران رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبه‌رو هستند.

در همین ارتباط، فرمانده یگان «مخفی» ارتش رژیم صهیونیستی که روز چهارشنبه به اردوگاه آوارگان فلسطینی در شهر جنین در کرانه باختری اشغالی یورش برد، جزئیاتی را از آنچه در آنجا بر این یگان گذشت، فاش کرد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» به نقل از افسری که از وی به نام مستعار افسر «د» یاد کرد، نوشت: در طول سالهای خدمت نظامی خود با چنین صحنه هایی برخورد نکرده است، زیرا صدها اسلحه به سمت نیروهای ما نشانه رفته بود.

این فرمانده ۴۸ ساله رژیم صهیونیستی عملیات را پیچیده و جهنمی توصیف کرد که ۳ ساعت در زیر آتش شدید به طول انجامید. وی گفت که ده ها هزار فشنگ به سوی نظامیان یگانش و دیگر یگان های نظامی شرکت کننده در عملیات یورش شلیک شد و برای اولین بار، از بمب کناره جاده ای علیه این نظامیان استفاده شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 2
    اسرائیل داره میره کار رو یکسره کنه
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      3 1
      این کارباعث ورودعظیم تیرانداز خیابانی به تل اویو وحیفاازکرانه باختری میشودویا ورود تسلیحات سنگین مثل غزه همانطورکه مسلسل اورده شدخواهدشد اگرنیامده باشد که بنظرم امده درکرانه ماشهدای مسلمان ومسیحی ویهودی تقدیم کرده ایم مثل شهید مسیحی ابوعاقله وبرادرشان
  • نیما IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 0
    ۱۴۱۹ درنهایت کار خود اسراعیل یکسره می شود
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    4 0
    کرانه باختری رود اردن باید مسلح شود این فرمان راهبردی امام ما در سالها پیش الان داره درستیشو نشون میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس