درگیری شدید در شهرک جنین؛ خودروی صهیونیست‌ها واژگون شد

نظامیان صهیونیست با یورش به شهرک جنین در شمال کرانه باختری با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

به گزارش مشرق، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) به شهرک «جنین» در شمال کرانه باختری هجوم برده و قصد بازداشت یکی از مبارزان فلسطینی را داشتند که با مقاومت جوانان ساکن شهرک مواجه شدند.

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم، یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در این میان مورد هدف قرار گرفت و واژگون شد و نظامیان داخل آن نیز زخمی شدند. به گفته گردان مقاومت جنین بارانی از گلوله به سمت این خودرو روانه و موجب واژگونی آن شد.

در مقابل نیز صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی به نام «محمود الصوص» را به شهادت رسانده و تا این لحظه هفت فلسطینی دیگر را زخمی کرده‌اند که حال یکی از آن‌ها به دلیل اصابت گلوله از ناحیه گردن وخیم است.

درگیری شدید بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در جنین
شهید محمود الصوص

مدتی است عملیات‌های مسلحانه مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری افزایش یافته و در این راستا «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس در ۱۱ مهر ماه گفت که عملیات‌های تیراندازی مکرر در نقاط مختلف کرانه باختری که آخرین مورد آن در نابلس و جنین بود، در راستای انقلاب روزافزون مردمی در واکنش به یورش به مسجدالأقصی و اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان است.

در این راستا  ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته اذعان کرد که در درگیری‌های چهارشنبه شب در دیر الحطب واقع در شرق نابلس، دو نظامی آن زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 5
    چه جالب یه جوانی اغتشاش گری که اتفاقا مسلح هم بوده علیه پلیس اقدام آشوبگرانه زده کشته شده .. به درک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس