کد خبر 1422843
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
ساپینتو علیه استقلال؛ پاس گل ریکاردو به حریفان

سرمربی استقلال به خاطر اخراج در بازی مقابل گل‌گهر باید ۲ بازی آینده تیمش را از روی سکوها تماشا کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر بازی سختی در سیرجان داشت و  توانست تیم قدرتمند گل‌گهر را شکست دهد. حالا این تیم با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و منتظر کوچکترین لغزشی از جانب پرسپولیس است تا جای سرخپوشان را در صدر جدول بگیرد. استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را هم در ترکیب و هم در کادرفنی‌ به خود دید و ریکاردو ساپینتو در شرایطی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت که می‌دانست چه کار سختی در انتظار اوست؛ چرا که استقلالی‌ها در فصل گذشته بدون حتی یک شکست توانسته بودند قهرمان شوند.

استقلال در چند بازی ابتدایی لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت؛ اما رفته رفته به هارمونی تاکتیکی دست پیدا کرد و در این بین تفکرات ساپینتو را در نوع بازی این تیم می‌توان دید. استقلال بر خلاف فصل گذشته دیگر دفاعی بازی نمی‌کند و نمایش تماشاگرپسندی را ارائه می‌دهد؛ اما مشکلی که رفته رفته به یک معضل اساسی برای این تیم تبدیل شده به رفتارهای پرخاشگرایانه ساپینتو در کنار زمین مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وقتی سرمربی استقلال عقلش را از دست می‌دهد

در بازی استقلال با نساجی ساپینتو با کادرفنی تیم حریف درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد و بیژن طاهری و دستیاران این مربی به زحمت توانستند او را آرام کنند. در بازی شب گذشته استقلال مقابل گل‌گهر هم این اتفاق تکرار شد و پس از اینکه داور به سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان کارت قرمز نشان داد او به سمت داور حمله ور شد. حالا ساپینتو علاوه بر اینکه در بازی با فولاد محروم است و باید از روی سکوها بازی تیمش را تماشا کند در هفته نهم هم نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند؛ چرا که به خاطر اتفاقات بازی با نساجی با محرومیت تعلیقی روبرو شده بود.

حریفان استقلال هم متوجه این موضوع شده‌اند که ساپینتو مربی احساسی است و می‌توانند در کنار زمین او را عصبی کنند تا زمینه اخراج این مربی فراهم شود. به همین خاطر مدیران استقلال باید هر طور شده ساپینتو را توجیه کنند تا او در رفتارهای خود در کنار زمین تجدیدنظر کند و در کنار زمین به دنبال نفس‌کش نباشد؛ در غیر این صورت استقلال است که از این موضوع متضرر خواهد شد.

این طور به نظر می‌رسد که مربیان پرتغالی در رفتار احساسی و عصبی در کنار زمین تشابه زیادی دارند و پیش از این شاهد این رفتارها از سوی تونی اولیویرا هم بودیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    ساپینتو را از تیم کیسه اخراج کنید و به تیم لنگ بیارین.خخخ سعید رضایی بشار عبدالواحد عمر فاروق عبدالله و هوشنگ و محمد صالح چگینی
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    وقتی مربی خارجی عرقخور با خداد میلیارد پول بیت الحال بیاری اونم قبل از بازی زیادی ویسکی رفته باشه بالا ، میشه این کثافت تو فاضلابی که داری می بینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس