نقش کشورهای خارجی در اغتشاشات اخیر اثبات شده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ابعاد حوادث اخیر را بررسی کرد و نقش دخالت‌های خارجی در این حوادث اثبات شده است.

به گزارش مشرق، عباس مقتدایی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عصر امروز ابعاد مختلف اغتشاشات و جریان‌های برون کشور را که به صورت فعالانه در این جهت اقداماتی را انجام داده بودند، مورد بررسی قرار داد.

وی بیان کرد: گزارش‌های میدانی از سوی مسئولان ذیربط در مجموعه‌های امنیتی و عملیاتی در اختیار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر مباحثی که به تفکیک و با آمار و اطلاعات دقیق بیان شد، هر یک از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و مجموعه رویکردها، مطالبات و نظرات اعضای کمیسیون مورد تبادل قرار گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه صبح امروز مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای غیرعلنی داشت و بخش قابل توجهی از گزارش‌ها از سوی وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی کشور ارائه شده بود، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابعاد تخصصی‌تر و جزئی‌تر موضوع را بررسی کرد.

مقتدایی اظهار داشت: قرار بر این شد که با توجه به اهمیت موضوع و دخالت‌های خارجی که اکنون وجود دارد و به اثبات رسیده است و برخی از کشورها در این حوادث اخیر کشور ما سو رفتار داشتند، در جلسات آتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به صورت جز به جز مباحث را پیگیری و در این خصوص روند پیگیری‌های کمیسیون تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون تخصصی مباحث مربوط به حوادث اخیر را به طور مستمر در دستور بررسی، پیگیری و نظارت‌های خود قرار خواهد داد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درباره موضوع سیستان و بلوچستان هم کمیته‌ای متشکل از تعدادی از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تعیین شدند تا موضوع را بررسی کنند و اگر لازم باشد، بازدیدهای میدانی هم داشته باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس