کد خبر 1423340
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
واکنش عجیب به شکست پرسپولیس؛ این تیم نیازی به سرمربی ندارد/ پرسپولیسی ها بلدند چه کار کنند!

سرمربی سابق سپاهان و استقلال خوزستان تأکید کرد که فوتبال‌دوستان ایرانی توقعی غیر از صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی از تیم ملی ندارند.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و سنگال اظهار داشت: پس از بازگشت کارلوس کی‌روش، این دو بازی بهترین فرصت برای او بود تا بیشتر با وضعیت تیم ملی آشنا شود. کی‌روش از بیشتر بازیکنان تیم ملی شناخت دارد، اما باید شرایط فعلی بازیکنان را زیر نظر می‌گرفت. این دو مسابقه به کی‌روش کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات را در آستانه جام جهانی بگیرد.

وی با بیان اینکه شکست اروگوئه و تساوی برابر سنگال نشان‌دهنده شرایط خوب بازیکنان ایران بود، خاطرنشان کرد: البته شرایط جام جهانی با بازی‌های دوستانه متفاوت است و مطمئناً کی‌روش، این موضوع را در نظر خواهد گرفت. او نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است و اکنون نگاه بازتری نسبت به گذشته دارد. مردم دیدند می‌توانیم مقابل اروگوئه حمله کنیم و فرصت کمتری به حریف بدهیم. ممکن است به حریف موقعیت بدهیم، اما شرایط تیم امیدوارکننده است.

بیشتر بخوانید:

چرا استقلال و سپاهان تمرکز داشتند؛ پرسپولیس نه؟!

مربی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا ایران شانس صعود به مرحله حذفی جام جهانی را دارد یا خیر، گفت: اگر قرار بود به این موضوع فکر نکنیم، دلیلی نداشت که تغییری در کادر فنی ایجاد شود. مردم ایران از تیم ملی توقع صعود به دور حذفی را دارند که چندان غیرمنطقی هم نیست. بیشتر لژیونرهای ما در اروپا به اندازه کافی تجربه کسب کرده‌اند و امیدوارم در قطر، نمایشی متفاوت با جام‌های جهانی قبلی داشته باشیم.

ویسی در مورد وضعیت مسابقات لیگ برتر بیان کرد: همیشه مدعیان قهرمانی و نامزدهای سقوط در هفته‌های ابتدایی مشخص می‌شوند. استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی می‌جنگند و گل‌گهر با هزینه خوبی که کرده است، برای این هدف و نیز سهمیه آسیایی تلاش می‌کند. در سال‌های اخیر نتوانستیم بازیکنان جوانی به تیم ملی معرفی کنیم، اما امیدوارم امسال اتفاقات خوبی بیفتد و بازیکنان خوبی تحویل تیم ملی بدهیم.

وی درباره کاهش فاصله بالانشینان با پرسپولیسِ صدرنشین با شکست سرخپوشان مقابل تراکتور عنوان کرد: شکست و پیروزی در مسابقات طولانی چون لیگ برتر وجود دارد. پرسپولیس هم هدف خودش یعنی قهرمانی را با یک شکست گم نمی‌کند. چنین تیم‌هایی مهره‌های شاخصی دارند و حتی مربی هم نیاز ندارند. این بازیکنان به یک مدیر نیاز دارند که آنها را تر و خشک کند.

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها کار خود را بلد هستند، به تسنیم گفت: می‌دانند هواداران به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نیستند. آنها حتی به پیروزی با بازی بد هم رضایت نمی‌دهند. پرسپولیس در شش هفته گذشته عملکرد خوبی ارائه کرد، اما این هفته چیزی از این تیم ندیدم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • همت IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    5 1
    بهانه گیری عامل شکست تیم ومربی تیم است باید ارنج تیم را یکنواخت به داخل زمین نفرستد وتک مهاجم برای تیمی که میخواهد قهرمان شود بدترین ضربه رابه تیم خواهد زد اگر گل محمدی دست از لجاجت بردارد
  • SE ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    9 1
    گل محمدی پایان یافته چون دیگه مردمی نیست و باعث ریزش هواداران پرسپولیس میشه
  • علی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 0
    یحیی خیلی ترسو ارنج میکند.چرا باتک مهاجم. ترس بلای جان پرسپولیس
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    دقیقا مثل بارسا
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    بردن توپ به کناره ها و ارسال و دیگر هیچ! همه هم فهمیده اند چطور باید این تیم را مهار کنند، کفگیر گلمحمدی به ته دیگ خورده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس