کد خبر 1423817
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
تهدید بزرگ علیه آینده مربیگری یحیی/ ماموریت ویژه سرمربی پرسپولیس

دوئل یحیی و مورایس بدون شک جذابیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت اما آنچه مشخص است یحیی در این نبرد به دنبال اولین ۳ امتیاز در مقابل یکی از مدعیان لیگ برتر است.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزها از آغاز مسابقات لیگ بیست و دوم مقابل دو تیم مدعی به میدان رفته است اما تاکنون موفق به شکست هیچکدام از آنها نشده است.

او روبه‌روی چهره‌هایی مثل نکونام و بردیف قرار گرفته و در هیچکدام از آنها نتوانسته ۳ امتیاز بازی را کسب کند. یحیی این هفته تیمش را در نقش جهان مقابل شاگردان ژوزه مورایس به میدان خواهد فرستاد، این اولین برخورد او با مربی پرتغالی و دستیار سابق مورینیو در لیگ برتر ایران خواهد بود، یک جدال تاکتیکی که هر دو مربی در آن به برنده شدن فکر  می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

یک پرسپولیسی راه شکست سپاهان را اعلام کرد/ قرمزپوشان در زمان خوبی شکست خوردند

این دوئل، بدون شک جذابیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت اما آنچه مشخص است یحیی در این نبرد به دنبال اولین ۳ امتیاز در مقابل یکی از مدعیان لیگ برتر است.

بردن بازی‌های بزرگ، به نظر می‌رسد بار دیگر در این فصل یک چالش بزرگ برای یحیی به حساب می‌آید، فعلا او به عنوان مردی شناخته می‌شود که در دیدارهای دشوار دچار مشکل می‌شود و نمی‌تواند با تعویض‌ها شرایط بازی را تغییر بدهد. این اتفاق بدون تردید تهدید بزرگی برای آینده یحیی در پرسپولیس به حساب می‌آید.

یحیی و مشکلات فنی در دیدارهای نفس‌گیر، مساله‌ای است که انتظار می‌رود او با داشتن مهره‌های خلاقی که در اختیار دارد بتواند برطرفش کند. باید منتظر ماند و دید سرمربی قرمزها قادر خواهد بود در شب سخت نصف جهان مرد پیروز میدان باشد یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    20 3
    این بشر مثل اینکه ماموریت دارد پرسپولیس را ذلیل کند خدا آن روز را نیارد مثل اینکه حواسش به بازی نیست و با خود بازی می کند آدم متکبر و خود خواه
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    6 2
    به درد پرسپولیس نمیخوره
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    6 1
    پول کلان بیت المالو گرفته پس کو نتیجه مطلوب؟ بیعرضگی خودشو میخواست بندازه گردن آشوبهای اخیر
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    5 2
    یحیی گل محمدی در سطح مربیگری پرسپولیس نیست . اگر فردا در برابر سپاهان گم بیاورد و شکست بخورد .‌احتمالا عامل شکست پرسپولیس را حجاب زنان محجبه در ایران بداند.!
  • مسلم IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    12 1
    آره شده مدعی العموم و مثلا به خاطر فوت اون مرحومه این روزا حالش خوب نیست.. کاش یه کم از این غم و غصه تو بذاری کنار برای شهدای پلیس و بسیجی مدافع امنیت.. یا نه با پلیس و نیرو انتظامی مشکل داری! بذار برای مردم بی گناه بلوچ که توسط تروریستا یا اون چهل پنجاه تا دختر افغان که همین چند روز پیش تو حمله انتحاری از دست رفتن.. درد و بلای مهدی ترابی.. محمد انصاری.. پروانه معصومی.. مجید انتظامی.. داریوش ارجمند.. علیمردانی.. پویا بیاتی.. و سلبریتی های شجاع و با غیرت بخوره تو سر تو و ماهینی و کریمی و مدیری و کرمی و امثال شما وطن فروشای بزدل و خردل
  • شیرازm IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 1
    هزینه تمام یه تیم شهرستانی مثلاپارسال فجرسپاسی 7 میلیاردبودکه اونم جز جزبهشون میدادن امایدونه بازیکن تیمهای پایتخت برابری میکنه هزینش باتمام تیمهای شهرستانی عدالت کجاست؟؟!! تیمهادولتیه پس بایدهمه رابایه دیدنگاه کردوهزینه کرد. چطورفقط به 4تیم برسن بقیه اندازه یه بازیکن هم هزینه نکنن براش. تیمهای بازیکن سازی مثل ابومسلم. فجر. شهرداری بندرعباس یا شاهین بوشهرکجاهستن بخاطرنبودعدالت نابودشدن اگه خصوصی بودن تیمهااشکالی نداشت هرکی هرجورهزینه کنه. خداروخوش میادیه بازیکن استقلالی قیمتش اندازه دوتاتیم شهرستانی باشه؟؟!! چطورمسولین این بی عدالتی بزرگ رانمیبینن؟!! واقعانصف هزینه های ابی وقرمزهزینه هرتیمی کرده بودن الان مدعیان بزرگ اسیا میشدن. شهرستانیهابازیکن میسازن پول ندارن نگهدارن بازیکنهایی ک خودشون زحمتشون کشیدن تیمهای میلیاردی پایتخت واصفهانی سریع شکارمیکنن اونارو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس