کد خبر 1423393
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
ساپینتو پتانسیل زدن ۷ - ۸ نفر با هم را دارد/ بحران در استقلال!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتاری که سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر انجام داد گفت: ساپینتو پتانسیل زدن هفت - هشت نفر با هم را دارد که این موضوع برای استقلال بحران می‌کند.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص پیروزی دو بر یک استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی بودند تا بتوانند موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند. برنده این دیدار پرهیاهو، استقلال بود که توانست با کسب سه امتیاز این دیدار از کورس بالانشین‌ها عقب نماند.

وی افزود: آبی پوشان در این دیدار حساس تمرکز خود را حفظ کرده، خوب کار کردند، محبی در این دیدار عالی بود و نشان داد که یکی از مهره‌های تأثیرگذار استقلال خواهد بود.

وی افزود: استقلال در تمام خطوط به یک هماهنگی خوب دست پیدا کرده بود آنها نزدیک به هم بازی می‌کردند و تلاش مضاعفی داشتند تا بتوانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند. کاملاً نقاط قوت گل گهر را پوشش دادند و به پیروزی دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید:

حمایت استقلال از ساپینتو سوژه شد +عکس

نوری در مورد تعویض‌های استقلال هم گفت: آبی پوشان بجز نفرات خوبی که در زمین دارند بر روی نیمکت هم بازیکنان تأثیرگذاری دارند. ساپینتو در دقایقی که فهمید تیمش نیاز به تعویض دارد و باید بر نقاط ضعف گل گهر دست بگذارد با تعویض‌ها و تغییراتی که در ترکیب داد به خواسته اش رسید و توانست به برد خوب و حساسی برسد.

کارشناس فوتبال در مورد جنجال پنالتی گرفته شده برای استقلال و اتفاقات ناخوشایندی که بعد از آن رخ داد گفت: ساپینتو مرد بامزه ای است. او پتانسیل این را دارد که در یک لحظه ۷-۸ نفر را با هم بزند البته این رفتار او را تأیید نمی‌کنیم زیرا این مسئله باعث می‌شود تا بازی‌های بعد را از دست داده و کنار خط نباشد. او دو دیدار را برابر فولاد و ذوب آهن اصفهان از دست داد. حضور سرمربی در کنار تیم و صحبت‌هایی که با بازیکنان می‌کند در روند نتیجه گیری بسیار تأثیرگذار است. بنابراین نیاز است تا مسئولان باشگاه با او صحبت کنند و از او بخواهند که بعد از این آرامش خود را حفظ کرده و با هر اتفاقی واکنش‌های این چنینی از خود نشان ندهد که منجر به اخراج وی از زمین شود.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر فولاد خوزستان هم گفت: فولاد در هفته‌های گذشته بیشتر تساوی نصیبش شده و تا حدودی از کورس قهرمانی عقب مانده است. البته این تیم با نکونام بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارند و استقلال نباید از این تیم غافل شده و فکر کند در تهران به راحتی آنها را شکست خواهد داد. بازی برابر فولاد ۶ امتیازی است. کارد فنی آبی پوشان باید آنالیز خوبی از این تیم داشته باشد تا بتواند این تیم را در روز پنجشنبه شکست داده و همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: ساپینتو مربی با تجربه‌ای است اما این رفتارهایش باعث می‌شود تا استقلال دچار بحران شود. این رفتارها می‌تواند به تیم ضربه بزند. او باید بیشتر با فرهنگ کشور ما آشنا شود. تمرکزش را بر روی بازی بگذارد و از ورود به حاشیه‌ها به شدت پرهیز کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس