کد خبر 1423941
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
ضربه بزرگ به رقیب ایران در جام جهانی/ یک ستاره به قطر ۲۰۲۲ نمی‌رسد

کایل واکر دفاع راست تیم ملی انگلیس و بازیکن تیم منچسترسیتی، جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد.

به گزارش مشرق، طبق گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی، کایل واکر  مدافع کناری منچسترسیتی، پس از اینکه اخیرا برای رفع آسیب دیدگی کشاله ران خود تحت عمل جراحی قرار گرفت، جام جهانی آینده قطر را از دست داد و این  یک شوک بزرگ برای انگلیس در قطر ۲۰۲۲ است.

این مدافع در پیروزی ۶-۳ منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد در روز یکشنبه هفته قبل در نیمه اول تعویض شد. واکر بازی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگ که چهارشنبه برگزار شد را از دست داد و نگرانی‌هایی در مورد شدت مصدومیت او وجود دارد.

به گفته مایک مک گراث خبرنگار روزنامه تلگراف، دفاع راست اوایل هفته از ناحیه کشاله ران تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می‌رود ماه‌ها از میادین دور باشد. این خبر ضربه‌ای سنگین به گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس خواهد بود، زیرا واکر انتخاب اصلی او برای پست دفاع راست تیم ملی انگلیس در تورنمنت‌های بزرگ بود.

ستاره منچسترسیتی ۷۰ بازی ملی برای تیم ملی خود انجام داده است و در تمام بازی‌های ملی انگلیس به جز دو بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ و مسابقات جام ملتهای اروپا حضور داشته است. وقتی سه شیرها به فینال جام ملتهای اروپا رسیدند، واکر در تیم منتخب یوفا قرار گرفت.

‌البته ساوتگیت در پست دفاع راست گزینه‌های زیادی دارد که می‌توانند جای واکر را پر کنند. ریس جیمز از چلسی فصل خوبی را سپری می‌کند و کایران تریپیه از نیوکاسل نیز یکی از بازیکنان مورد علاقه ساوتگیت است، زیرا او می‌تواند در دفاع راست یا چپ بازی کند و ضربات ایستگاهی عالی بزند. ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول نیز با وجود افتی که در فصل جاری داشته بازیکنی با آماری فوق العاده است که احتمالا در ترکیب اصلی انگلیس قرار می‌گیرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس