کد خبر 1424061
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
دعوای کی‌روش با مصری‌ها به خط پایان رسید

پرونده سرمربی تیم ملی کشورمان با فدراسیون فوتبال مصر بسته شد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان قبل از جانشینی اسکوچیچ در سال ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی مصر را برعهده داشت.

سرمربی پرتغالی برای مدت ۷ ماه روی نیمکت مصری ها نشست و در این مدت موفق شد تیم ملی مصر را به فینال جام ملت های آفریقا برساند ولی در ضربات پنالتی مغلوب سنگال پرستاره شد و از قهرمانی بازماند.

کی روش بعد از اینکه نتوانست مصر را به جام جهانی برساند با فدراسیون مصر قطع همکاری کرد. اما بعد از جدایی مرد پرتغالی اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت.

کی روش چندین بار با فدراسیون فوتبال مصربه خاطر دریافت مطالباتش وارد چالش شد ولی در جدیدترین خبر سایت «btolat» به صورت اختصاصی از آتش بس کی روش با مصری ها خبر داد.

این رسانه مصری نوشت: یک منبع آگاه از فدراسیون فوتبال مصر از آخرین جزئیات بحران حقوق کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی مصر خبر داد.

این منبع تایید کرد که فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش ارتباط برقرار کرده و توافق کرده تا حداکثر در هفته آینده به بحران دیرکرد پرداخت پایان دهد.

فدراسیون فوتبال مصر به کی روش متعهد شده در زمانی که مسئولیت هدایت فنی تیم ملی مصر را بر عهده داشت، دیرکرد دستیارانش را تسویه کند. هیئت مدیره فدراسیون فوتبال هم مایل به برقراری ارتباط با دستیاران کی روش بود تا آنها را از این موضوع مطلع کند.

بدین ترتیب کارلوس کی روش تا هفته آینده تمام مطالبات معوق خود را از فدراسیون فوتبال مصر دریافت خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    1 0
    یه روز هم همین خبر را در مورد ایران خواهند نوشت و باز هم تاج تبرئه خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس