کد خبر 1424237
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
جنجال داوری بالا گرفت/ باشگاه استقلال: تلفن داور را باید شنود کنید

سخنگوی باشگاه استقلال درخواست کرد برای رفع ابهامات قضاوت داوران، تلفن آنها شنود شود.

به گزارش مشرق، پس از تساوی استقلال و فولاد در هفته هشتم لیگ برتر، اعضای تیم استقلال اعتراض شدیدی به قضاوت حمید حاج‌ملک داشتند و معتقد بودند داور این مسابقه پنالتی‌های آنها را اعلام نکرده است.

پس از این دیدار فرشید سمیعی سخنگوی باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی درخواست کرد برای رفع شبهه‌ها، تلفن داوران شنود شود. او گفت: من از ریاست محترم فدراسیون استدعا دارم از مقامات قضایی و حدود اختیارات دادستان استفاده و ورود کنند. چه اشکالی دارد تلفن داوران، بستگان‌شان و سیستم‌های کامپیوتری آنها شنود شود و بررسی دقیق صورت بگیرد؟ مگر ما از ایتالیا بالاتر هستیم؟

سمیعی افزود: مگر ما اتهامی زدیم؟ بررسی شود. مگر آن زمانی دادستان ایتالیا دستور بررسی داد، مطمئن بود اتفاقی افتاده است؟ خیر؛ شبهه داست و بررسی کردند.

دانلود

سخنگوی باشگاه استقلال درباره دلیل این اعتراضات و درخواست گفت: از فصل گذشته که به عنوان خادم هواداران استقلال در باشگاه استقلال مشغول به کار شدم، همواره باشگاه استقلال متضرر بوده است. این مسئله مستند است و کارشناسان در یک برنامه تلویزیونی اشتباهات داوری را رصد کردند و استقلال در صدر ضررکنندگان از اشتباهات داوری بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    6 1
    آقا چرا راه را اشتباه میرید مگه شیتیل بگیران پس پرده را نمی شناسید مگه مجیدی با اونها در نیفتاد اگه قبول ندارید از عالجنابان خسروی و افشاریان پرس و جو کنید تا حقیقت عیان شه
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 0
      اگر کسی اهل گرفتن رشوه باشد راهی را پیدا میکند که ردی در تلفن به جا نگذارد . یکی از کارمندان ادارات یک ادرس میداد و میگفت میروی فلان جنس را میخری به ان ادرس تحویل میدهی.
  • SE ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 5
    اهالی کیسه در فرا فکنی و تهمت از خانواده مهسا امینی الگو گرفتند
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      6 13
      لعنت بر هرچی منافق و هوچی گر چون اسطوره بیسوادتون علی کریمی خودشیفنه و فریب خور حق کامل با استقلالیهاست چون خانواده اون دختر بی منطق و بی بصیرت نباش
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 0
      نه ما از علی کریمی اسطوره سیاست لنگ و از یحیی گل محمدی مبارز نستوه لنگ الگ گرفتیم.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 3
    واقعا این ناداور بی وجدان (حاج ملک) باید تا پایان لیگ از قضاوت محروم شود!!
  • علیرضا IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 4
    آخه این چه اشتباهی است که همیشه به ضرر یک تیم . به نفع تیم رقیبشه مردم رو اون چیزی که خودتون هستید فرض نکنید الان دوران اطلاعاتی و بچه سه ساله هم افتضاحات داوری و مافیا رو می‌فهمه .....خودتونید
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 4
    برادر مگه خونه خاله است شنود بشه. هرچی قواعد خودشو داره. تا کم میارید سراغ ناکامی های خودتون رو از بقیه می گیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس