کد خبر 1424986
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹
لو رفتن اطلاعاتی درباره گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ | آمادگی برای معارفه رسمی

با نزدیک‌تر شدن به سال جدید میلادی، برندهای مختلف خود را آماده می‌کنند تا جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند رده بالا خود را عرضه کنند و اکنون، برخی اطلاعات در مورد سری پریمیوم شیائومی ۱۳ فاش شده است.

به گزارش مشرق، این نشت اطلاعات از «ویبو» که یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی است می‌آید.

در یک پست آنلاین، وبلاگ‌نویسی جزئیات کلیدی مربوط به نمایشگر شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو را به اشتراک گذاشت.

لی جون، مدیرعامل غول فناوری چینی پیش‌تر تأیید کرده بود که این شرکت مدل جدید اولترا مانند Mi 11 Ultra را عرضه خواهد کرد. اما اکنون، جزئیاتی در مورد مدل پایه و مدل پرو مدل‌های گوشی‌های هوشمند پرچمدار آینده این شرکت در اختیار داریم.

طبق گزارش‌ها، شیائومی ۱۳ دارای صفحه نمایشی با اندازه ۶.۳۸ اینچ است. اگر این درست باشد، نسخه پایه آینده دارای نمایشگری خواهد بود که کمی بزرگ‌تر از پنل ۶.۲۸ اینچی موجود در مدل شیائومی ۱۲ است.

اگرچه، نمایشگر بزرگ‌تر همچنان با وضوح فول اچ دی پلاس عرضه خواهد شد. از طرف دیگر، ظاهراً اندازه صفحه نمایش ۱۳ پرو مانند صفحه نمایش ۱۲ پرو که یک پنل ۶.۷۳ اینچی است، باقی می‌ماند و حتی دارای وضوح +QHD خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلا این گزارش خیلی جدی در نظر نگیرید. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، سری شیائومی ۱۳ احتمالا به زودی پس از معرفی تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، شیائومی همچنین در حال همکاری با لایکا برای دوربین گوشی‌های هوشمند درجه یک بعدی خود است.

منبع:گیزموچاینا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس