کد خبر 1425097
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
دستگیری عاملان اغتشاش در سلمانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری سه نفر از عاملان تخریب کانکس راهور و به آتش کشیدن دفتر امام جمعه سلمانشهر در اغتشاشات اخیر خبر داد. 

به گزارش مشرق از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ "مصطفی بابایی" گفت: در پی اغتشاشات، تجمع، تخریب و آتش زدن اموال عمومی در سی و یکم شهریور ماه در سلمانشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس پاوا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخبرین، افرادی که در اغتشاشات حضور داشته و اقدام به تخریب دفتر امام جمعه، کانکس راهور و همچنین ساختمان شهرداری و به آتش کشیدن آنها کرده بودند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپی متشکل از ماموران پلیس اطلاعات و آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه  سه نفر از متهمان را دستگیر و جهت ادامه مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی پلیس بیان داشتند که در اغتشاشات اخیر در اقدامی هماهنگ نسبت به تخریب ساختمان شهرداری، آتش کشیدن کانکس راهور و دفتر امام جمعه شهر سلمانشهر و چند وسیله نقلیه اقرار کردند، اظهار داشت: متهمان با هماهنگی مرجع قضائی تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 1
    حتما باید بانکی اطلاعاتی از خسارات وارده به کشور توسط دست اندکاران این خرابکاری ها تهیه و مطابق با جرم هر خرابکار. چند برابر خسارت وارده. بلافاصله از او کسر گردد. علاوه بر آن. زندانی بلندمدت هم بشود تا خیانت به کشور یادش برود !!!
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    5 0
    الان طبق روال این چند روزه ننه ها شون جمع می شن جلو کلانتری و عجز و لابه می کنن و خودشون هم گریه کرده و می گن جو گیر شدیم و عده ای مشکوک ! هم پی گیر آزادی انها می شوند
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    نباید رحم کرد بهشون اینا اگه برخورد نشن باهاشون اگه دو روز دیگه بیان بیرون باز هم همین کار رو انجام میدن و هیچ درس عبرتی برای بقیه هم نمیشه
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    3 0
    به خدا اگر غذایشان پرچرب و رختخواب شان نرم و جای خواب‌شان گرم نباشد، مدیون مردم ملت هستید. قبل از خواب هم باید پشتشون را لقد کرده و قولنج شونو بشکنید.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    4 0
    آخه حروم زاده های بی وجود آتش زدن خانه ای که توش داریم زندگی میکنیم چه معنیی داره ؟؟آخه کثافتهای بی شرف به اتش کشیدن شهر و محله هامون چه معنیی داره؟؟شماها یه مشت بی شرف هستید...بیشرفی به تمام معنا لایق شماهاست...بی شرف بیشرف بیشرف
  • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    با آل علی هر که درافتاد بر افتاد قيام برای اشاعه گناه خدا خودش جوابشونو میده تحمل کنید خواهید دید
  • داریوش IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    درود خدا بر مجاهدا ن فی سبیل الله درود و خسته نباشید به سربازان امام زمان عج سربازان ولایت پرسنل خدوم ناجا که شبانه روز از ارمانهای شهدا و انقلاب پاسداری میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس