میراحمدی: خروج از مرز بدون ثبت نام در سامانه سماح ممکن نیست

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.

به گزارش مشرق، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره معترضان این روزها  گفته است: اغتشاشات اخیر، اتاق جنگ و فرماندهی صحنه در دست آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان آن‌ها بوده است. دشمنان می‌خواهند امنیت و ثبات داخل کشور را مورد هدف قرار دهند و نقاط مختلف کشور را ناامن کنند؛ برای آن‌ها مهم نیست که این ناامنی برای فرد با حجاب است یا برای فرد کم‌حجاب یا اینکه برای شیعه است یا سنی.

وی افزود: از نگاه دشمنان این ناامنی باید برای هر محله و نقطه‌ای، توسعه پیدا کند. مهمترین مسئله جنگ روانی است که دشمنان با استفاده از رسانه‌های خودشان و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی که برای این رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان انجام داده‌اند، آن را پیش می‌برند.

 ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران به نقل از معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور همچنین  نوشت:  دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند،  دشمنان به شکل بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان به صورت آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.

میراحمدی با بیان اینکه بحمدالله با هوشیاری مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شده است، گفت: روز گذشته (۱۶ مهرماه) جز در شهرهای تهران و سنندج که شاهد ناآرامی‌های مختصری بودیم، در تمام کشور آرامش و امنیت کامل برقرار بود و حقیقتاً دشمن در این توطئه جدید نیز با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به مطالبه مردم از دستگاه انتظامی و امنیتی برای ازبین بردن ناامنی‌های اخیر، تصریح کرد: در روزهای گذشته برای دانش‌آموزان و دانشجویان مشکل به وجود آمده و برای کسب‌وکار مردم نیز نگرانی‌هایی ایجاد شده و این اغتشاشات تاثیرات منفی بر فعالیت‌های اقتصادی مردم گذاشته است؛ مردم مکرراً درخواست دارند که هر چه زودتر ریشه این ناامنی‌ها که به طور مختصر در کشور ایجاد شده، خشکانده شود.
 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه روز گذشته اغتشاش‌گران برای برخی از کسبه تهران ایجاد مزاحمت کردند، اظهار کرد: ان‌شاءلله به طور قاطع با این اغتشاشگران برخورد خواهد شد؛ از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهد شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.

میراحمدی ادامه داد: ان‌شاءالله به طور قاطع با عوامل ایجادکننده ناامنی‌ که تلاش می‌کنند آن چیزی که دشمنان ملت ایران به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی می‌کنند را در کف خیابان‌های ایران پیاده کنند، برخورد خواهد شد.
 

وی با بیان اینکه دشمنان برای تحریک احساسات مردم دست به کشته سازی می‌زنند، تأکید کرد: به این دلیل که اغتشاشگران به دنبال کشته‌سازی هستند، حتماً مردم عزیز ما از جمع اغتشاشگران فاصله بگیرند تا خدایی نکرده آسیبی از طرف اغتشاشگران متوجه آنها نشود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: تمامی عناصر اغتشاشگر باید بدانند که وقتی آشوبی را در کشور ایجاد می‌کنند و دست به فرار می‌زنند، حتماً دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دیر یا زود به سراغ آنها می‌روند و امکان ندارد که فرد اغتشاشگری اقدامی انجام داده و فرار کند و دیگر دستگیر نشود.
 

وی ادامه داد: حتماً دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با توجه به شیوه و شگردهای شناسایی که دارند، این افراد را پیدا می‌کنند و به طور قطع با آنها برخورد خواهد شد.

میراحمدی بیان کرد: خانواده های محترم به ویژه عزیزانی که دارای فرزند دانش‌آموز یا دانشجو هستند، باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا فرزندانشان در دام اغتشاشگران و کسانی که پیاده نظام اجرای طرح‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند، قرار نگیرند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه بحمدالله مردم با هوشیاری کامل صف خودشان را کاملاً از اغتشاشگران جدا کردند، گفت: امروز یکی از مطالبات جدی مردم این است که فراجا قوی‌تر، سریع‌تر و قاطع‌تر با عناصر مخل امنیت برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه فراجا با قاطعیت و به‌خوبی در حال مقابله با اغتشاشگران است، اظهار کرد: فراجا در عین قاطعیت، در حال مدارا کردن است تا با توجه به سناریوهای کشته سازی که دشمنان در تعقیب آن هستند، در اغتشاشی که ناگهان یک جمعی انجام می‌دهند و ظرف چند دقیقه نیز دست به فرار می زنند، فرد بی‌گناهی قربانی نشود.

میراحمدی بیان کرد: فراجا با هوشمندی، درایت و قاطعیت صحنه را مدیریت می‌کند و جای نگرانی نیست و بحمدالله آرامش و امنیت کامل در کشور برقرار است و این مواردی که به صورت لکه‌ای در چند نقطه پیش می‌آید، به این صورت است که ۲۰ یا ۳۰ نفر در یک مدت کوتاه اقدامی را انجام می‌دهند و دست فرار می‌زنند اما از نظر رسانه‌ای این مسائل را بسیار برجسته می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به خوبی و با قاطعیت می‌تواند با اغتشاشگران برخورد کند و تاکنون نیز این کار را انجام داده و هر جا نیز که لازم بوده، عزیزان بسیج در حد نیاز کمک کردند.

میراحمدی با اشاره به اقدامات اغتشاشگران برای اختلال در کسب‌وکار مردم، بیان کرد: امروز یکی از برنامه‌های دشمن این است که عزیزانی که مشغول فعالیت اقتصادی در بازار، خیابان یا هر جایی هستند، احساس ناامنی کنند و دست از فعالیت بردارند که این توطئه‌شان با شکست مواجه شده و بحمدلله در تمام کشور فعالیت اقتصادی مردم به خوبی انجام می‌شود و بازارها فعال هستند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله این مسائل اخیر به زودی حل شده و با بقایای اغتشاشگران برخورد خواهد شد تا اندک ناآرامی‌های باقی مانده تمام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 232
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    برهم زنندگان نظم و اغتشاشگران هرچه سریعتر محاکمه بشوند توبه گرگ مرگ است .
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      56 12
      اون اغتشاشگرانی که به مردم شلیک کردند باید شناسایی و زندانی شوند. هم وطن کشی کار افراد خائن است و جزای خیانت مرگ است.
    • ابراهیم IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      32 11
      دور دوم اغتشاشات که از شنبه شروع شده کاملا سازمان دهی شده و به شیوه پارتیزانی است و افراد عادی در آن شرکت ندارند . پس باید با آنها مانند اعضای گروه های ضد انقلاب برخورد کرد .
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      8 8
      خخخخ
    • وفاداران قیدار IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      27 4
      یکی از هموطنان نظر درستی داده و آن اینکه با مصاحبه رئیس قوه قضائیه که گفته برخی از اغتشاش گران آزاد شدند اغتشاشات دوباره جان گرفت بله اجازه بدید بمونن زندان و یک مملکت از شر اشرار در آسایش و آرامش باشه و البته زحمت زندانبانان بیشتر خواهد شد.
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 2
      دقیقا
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 2
      بله افساد فی الارض کردند و حکمشون مشخصه
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    82 17
    چه عجب، مدیون مردم و خون شهدای این فتنه هستید اگر با این وحوش داعشی با مسامحه رفتار کنید
    • SE ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      57 12
      باید چه اتفاقی بیفته تا بعضی از مسئولین بتوانند تصمیمات درست بگیرند. این تصمیم از همان روز اول باید اتخاذ میشد
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      12 22
      انصاف داشته باش جواب بده.به خاطر امنیت کشور موافق بگیر و ببند هستین یا حفظ نظام ؟؟؟کدومشون.مثلا اگه حفظ نظام در ازای شلوغ کاری بود.بازم مخالفت میکردی با شلوغ کاری؟
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      29 7
      از روز سه شنبه که قوه قضاییه مصاحبه کرد و گفت ۴۰۰ نفر از دستگیر شدگان آزاد شده جریان آشوب و تخریب مجددا جون تازه گرفت و خیالش از عدم برخورد و شل گیری راحت شد
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      16 7
      بخاطر نظام جمهوری اسلامی کشورم ایران و بخاطر امنیت کشورم و بخاطر خون هزاران شهید و بخاطر پیشرفت کشور و مردمم مخالف این آشوبگریها هستم. لطفا شما هم برید کمی مطالعه کنید خصوصا تاریخ!!!!
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      30 12
      اون دختر بی شرافتی که بار اول روسری از سر برداشت و قبح این عمل را شکست الان در خارج لباس هایش را کنده و عریان در بین مردم ظاهر شده و عریانی را تبلیغ می کند و قبح آن را می شکند ...( اینست زن ، زندگی و آزادی !) بخشیدن اینها نتیجه اش همینه
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 1
      مشکل طایفه بازی نیست اقا مشکل پارتی بازیه که بازیگرا مجریا فوتبالیست ها قریب به اتفاق با همین پارتی بازی به جای رسیدن
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    75 18
    مگه ازاد میشدن بدون محاکمه؟؟؟ یا خدا! این مدارا برای چی بوده؟
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      42 5
      بعضی شوت که نوجوون بودن ولیدر و نسبب اصلی نبودن بعد تادیب آزاد شدن.اما اینکه حق تادیبشون انجام شده یا نه توی همه موارد این مظلومیت جمهوری اسلامی رو میرسونه که یک خانم فوت بشه و به دروغ بگند به خاطر ضرب و شتم نیروی انتظانی بوده بعد هم خانواده اش یا پدرش با پررویی این لگد پراکنی به این همه محبت جمهوری اسلامی بهشون بکنه....
    • هاشمی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      17 6
      مدارا به خاطر اینه که حکومت با بی مدیریتی و دزدی مماشت کرده و این وحوش دارن سو استفاده میکنن
    • US ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      19 4
      برای فرار از کشور و پناهنده شدن و به ریش همه خندیدن
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    31 73
    اقای احمدی شما خودت بیکار باشی و ثروت هم نداشته باشی انوقت فرزندت هم بیکار باشد و بیاد از شما پول تو جیبی بخواد تو هم که نداری انوقت وجدانا چکار میکنی در فکرت مجسم کن نباید حرف مفت زد کشور با طایفه بازی اداره میشه یعنی قانونی نیست
    • قریشی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      53 12
      بعد ظاهرا خودت که جزو فقرای جامعه هستی و جیب خودت و پسرت خالیه باید بری شیشه بانک بشکنی و گردن مامور رو با چاقو بزنی؟!!
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      61 10
      امروز نزدیک به 4میلیون نفر افغانستانی در ایران زندگی میکنند . ایا دولت به این افراد کار داده ؟ ایا دولت به این افراد یارانه میدهد ؟ ایا دولت این افراد را بیمه مجانی میکند ؟ کسی که وجدان داشته باشد کار حلال میکند ولی وطن فروشی نمی کند .
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      19 4
      بسیاری از مغازه ها اگهی شاگرد زدند
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      10 4
      خودتون و گول نزنید
    • آریو سوئد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      39 5
      اتفاقا کسانیکه در این آشوبها دستگیر شدن اکثرا بچه های قشر مرفع جامعه هستند یعنی از اقشار بالای طبقه متوسط و اقشار پولدار جامعه.
    • US ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      26 4
      اکثرا کسانی هستند که عشق خارج داشتند و مرفه بودند و دنبال ولنگ و بازی بودند و هستند یا دختران فراری،
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      16 4
      حالا چون فقیری ، باید بری سطل زباله اتیش بزنی احمق.؟ توکه نه پول داری ونه پارتی . فردا گرفتنت چه غلطی میخوای بکنی؟ . بدبخت که قرار نیست تااخرش هی بدبختترو بدبختر بشه .
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      22 5
      در عجبم اگر آقای رئیسی کم کاری می‌کرد گفته شما صحیح ولی در همین یکسال دستاوردهای بسیاری داشت که متاسفانه بیان نمیشه ولی بهر حال جبران کم کاریهای گذشته خودش 8 سال نیاز داره. چرا آن زمان کسی چیزی نگفت.
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 2
      احسنت اصل اغتشاشات الان تبعیض آقا زاده های آمریکا نشین بی بند و بار اختلاس دله دزدی مسولین بی برو بر گرد فاصله طبقاتی لولو بودن اروپا و آمریکا برای ملت ولی آمریکا نشین بودن آقا زادگان
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 1
      دمتگرم
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    17 69
    اقای احمدی شما خودت بیکار باشی و ثروت هم نداشته باشی انوقت فرزندت هم بیکار باشد و بیاد از شما پول تو جیبی بخواد تو هم که نداری انوقت وجدانا چکار میکنی در فکرت مجسم کن نباید حرف مفت زد کشور با طایفه بازی اداره میشه یعنی قانونی نیست
    • محمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      11 36
      آفرین
    • محمدایوب IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      38 4
      14/56با تفکر افراد مانند تو باید هرکه نداشت راه زنی وگردنه گیر وجیب بر واخرش وطنفروشی کنه نفهم نداشتن چه ربطی به آتش زدن اموال عمومی داره اگر همه مثل تو فکر میکردند سنگ رو سنگ بند نمی شد طرف روسری شو برمیداره بهش میگن چرا میگه شما برین گرونی رو درست کنید حالا اگه لخت شه ارزونی میشه
    • ایرانی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      28 5
      آدم باید خیلی احمق باشه که تصور کنه با ایجاد صدها میلیارد خسارت مستقیم و غیر مستقیم به بیت المال و اقتصاد و بانک و بازار و آتش زدن قرآن و مسجد و آمبولانس اشتغال و درآمد ایجاد میشه. دیگه هار شدن و ریختن خون بیگناهان و کشته سازی و حمله وحشیانه به حافظان نظم و امنیت و آرامش مردم و خوشحال کردن دشمنان قسم خورده این آب و خاک عذاب دنیا و آخرتیش بماند!
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      23 5
      خاک برسرت باان نظر دادنت مگه هرکی بیکار باید برود اغتشاش کند اتفاقا اکثرا اغتشاش گران بچه مایه دارند ازسر سیری دست به این کارزده اند
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      17 3
      میرم شیشه مغازه ها رو می‌شکونم، مامور سر میبرم و آمبولانس و بسیجی آتیش میزنم و حجاب از سر زن مردم برمیدارم و کتکش میزنم!!! خوبه استاد؟؟!!
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      27 3
      رنگ موی خانمها در اغتشاشات نشون نمی داد که از خانواده های کم درآمد ومتوسط باشند ضمنا کم درآمدی دلیل خیانت وکشتن ومزاحمت ننیشه
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    18 63
    خیلی زود برای خودت احکام سنگین صادر میشه
    • ایرانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      49 5
      خخخخخخخ..... خندیدیم!!:-)))) خداوند را هزاران مرتبه شکر که دشمنان راه حق را از احمقهای متوهم آفریده است. اربابتون شیطان بزرگ با اونهمه اهن و تولوپ و 43 سال جنایت و تحریم بر ضد ایران و ایرانی به همراه تمام مزدوران داخلی و خارجیش هیچ غلطی نتونستن بکنن اونوقت یه مشت بچه سوسول دخترباز که تا میگیرنشون به .....خوردن میفتن خواب بی حیایی و بی شرفی و تجزیه ایران عزیز رو میبینن!!!
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      38 1
      از موتوری جنس نگیر، باریکلا!!! 74993
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      20 3
      انشااله تو وبراندازای کرصفت،بدرک واصل میشید.زیاددورنیست
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      20 0
      بیدارشو رسیدیدم! باید پیاده شی :)
    • DE ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      18 2
      بله اگه برای شما کافرا حدود الهی جاری نشه باید هم اون جامعه به طور کامل از بین بره.
    • DE ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      13 0
      بله اگه برای شما کافرا حدود الهی جاری نشه باید هم اون جامعه به طور کامل از بین بره.
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      11 0
      خداوند جای حق نشسته و به شما باطل ها اجازه حکومت بر مردم را نخواهد داد
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      9 1
      متاسفانه شما براندازا جای دفاع از خودتون نذاشتید ، خودتون که اعتراف به خون ریزی میکنید و قشرای دیگه مردم هم به وحشی گریتون پی بردن
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      8 0
      احتمالا قاضی القضات مصی علی نژاد میخواد حکم‌ بده ... برو بابا از بس سرت توی لایک ها و هشتک های فیک بوده توهم برت داشتن فکر کردی با ۵۰ تا اراذل انقلاب تموم شده و شما الان وسط مملکت دارید حکمرانی می کنید
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 0
      شما لات کوچه خلوتین. اینکه به پشتوانه رسانه های هرزه گو و عواطف ملتهب عمومی بزن بهادر شدی و مامور آتیش میزنی به خاطر سوپرمن بودن شما نیست. دیدی که لیدرهای اغتشاشاتتون چه جوری .... به خودشون و تا فیها خالدون رو ریختن رو دایره. نیروی نظامی مجرب و آموزش دیده است. سالها تمرین و ماموریت تو رزومه داره. اگه کاری به مردمش نداره و کتک میخوره، به خاطر هموم مرام اشدا علی الکفار، رحماء بینهم هست.
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    39 4
    مگه آزادشون میکردن؟ کاراشتباهی میکردن همشونوبایدهمون موقع که می گرفتن نگه میداشتن تازمان محاکمه.
  • فرشید IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    29 4
    درستم همینه کمی قاطع برخورد بشه همشون میرن تو لونه ماسون زنده باد اسلام زنده باد ایران
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه FR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    20 5
    موافقم
  • NL ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    16 4
    و بعد از دادگاهی شدن مورد رافت و عطوفت اسلامی قرار گرفته و به راه راست هدایت می شوند ان شالله تعالی!
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    23 4
    ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان. ضمنا دو گروه رو مورد توجه قرار دهید 1: خواص و کسانی که نمک خوردند و نمکدون شکوندن 2: عربستان
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    27 5
    نظام باید تکلیف خودشو روشن کنه، اگه نمی‌خواهد برقرار باشه که هیچ ولی اگر آمده که باشه باید بر قدرت برخورد و قهریه خودش اضافه و از بخشش و رافت زیاد دوری کنه. محبت گر از حد بگذرد نادان خیال بد کند. ضمنا عربستان رو ول نکنید کاری باهاش کنید که همه آبش بچکه.
    • 34403 IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 0
      احسنت خوشم اومد از این پیامت
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      10 1
      تکلیف روشنه. از این به بعد هرکسی بگه گول خوردم و نمیدونستم چی به چیه داره دروغ میگه چون یکماهه که تلویزیون و خبرگزاریها دارن روشنگری میکنن پس هر کی بیاد بیرون برای دشمنی آشکار اومده
  • FR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    17 3
    انشالله
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    26 4
    خبر خیلی خوب برای مردم.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    19 3
    ممنون، دستتون درد نکنه
  • سجاد IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    35 6
    اغتشاشیون را از نزدیک دیده ام غالبا" آدم خوار و داعشی صفت هستند
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      9 1
      از عملکردشون مشخصه
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    29 3
    چه عجب یه تصمیم درست و قاطع. ببینیم اجراش چطوره
    • IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      چرا و چگونه به اینجا رسیدیم که ضرغامی نظریه پرداز ما باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که موضوعی امنیتی و سیاسی که ابعاد جهانی داره را تا این حد تقلیل دهد اینجوری میشه که میگیم برخیها دچار خطای شناختی شده اند و باعث سستی در برخورد میشند و هی کش پیدا میکنه قضیه
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    51 11
    امیدوارم حکم قاطع اعدام برای بیشتر این حرامیان صادر و اجرا شود.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      5 37
      چیزی بنام انسانیت توی وجودت نیست
    • US ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      19 1
      اتفاقا انسانه که میگه اعدام خدا هم خیرش بده . اونایی که دم از بخشش و رافت میزنن یا احمقن یا بقیه رو احمق فرض کردن . بعد از همه این قضایا هر کی اومد بیرون به نیت اغتشاش باید حکم ابد گیره . زندگی مردم و جونشون و مالشون مسخره دست یه مشت حرومی نیست . هر کی هم ناراحته بزنه به چاک . بره همون جهنم دره ای که لخت شدن توش افتخاره بهش میگن باغ وحش .
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      15 1
      درست بهترین حکم اعدام برای ادم کشها اما انی که می گه انسانیت مگه اغتشاش گران بوی ازانسانیت برده اند
    • DE ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      51 1
      به 16:32 انسانیتتون رو تو کور کردن اون نوزادمسلمون دیدیم. طرفداری از زنتون رو هم با لگد زن به پهلوی بانوی مسلمون دیدیم.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      9 0
      آره مثل وحوش با لگد به پهلوی اون زن بیچاره که چادر داشت زدید الان دم از انسانیت میزنید! وحوش
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      5 0
      سر شبکه هاشون که باید اعدام بشن
  • حسسن IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    21 3
    یک فراخوان از طرف حزب الله داده شود تا وارد میدان شویم و ریشه مزدوران اینترنشنال را برای همیشه بخشکانیم
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 0
      نیاز اگر باشه که فکر نمیکنم به اون مرحله برسه
    • IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 1
      موافقم.ولی حاضرین یک روز هم افراد مخالف نظر شماها آزادانه بیان اعتراض کنن؟
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    6 35
    تهدید رو بچه های دهه هشتاد اثر نداره نتبجه معکوس میده.دهه شصتیا اینطوری می ترسن فقط
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      26 1
      مامورای موساد رو میگی؟
    • وطنم ایران IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      22 1
      دهه شصتیا کسایی هستن که در بدترین شرایط این مملکت زندگی کردن و با کمترین امکانات در تحریم مطلق اربابان غربیت کشور رو پیش یردن و ایثارگرانه بهترین امکانات ممکن برای فرزندان خود یعنی همین دهه هشتادیا رو فراهم کردند افسوس که در یک چیز کوتاهی کردنو و آن انتقال حقایق تاریخی ایران در برابر دنیای وحشی غرب بود که متاسفانه امروز نوجوانان و جوانان نمیفهمند بازیچه کسانی شده اند که دشمن ترین انسانها به ما ایرانیها هستند.
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      15 1
      قرار نیست بترسونن بچه جان ، قراره وقتی آشوبگرا رو گرفتن دیگه ولشون نکنن تا اعمال قانون بشن. حالا تو دوران محکومیت میخوایید بترسید یا نترسید با خودتونه.
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      5 0
      وقتی تبدیل به عمل بشه دیگه اسمش تهدید نیست که بخواد اثر نداشته باشه.
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 0
      وقتی تبدیل به عمل بشه
    • پنجاه و هشتی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 2
      دهه پنجاهیها در بدترین شرایط زندگی کردند و بیشترین محدودیت و محرومیت رو کشیدند.شما شصتیهام دیگه زیادی پیر و فرتوت شدید بهتره خودتونو وسط نندازید
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      7 0
      اتفاقا دهه هشتادیا اشکشون دم مشکشونه . کافیه معلم تو مدرسه بهشون بگه بالا چشمتون ابروئه سریع میرن مامانشون رو میارن مدرسه
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 0
      یه مشت جغله بچه با پابجی و کالاف بازی کردن حس قدرت بشون دست داده بگیرید اینارو دو تا چپو راست بزنید با دنیای واقعی آشنا بشن
  • احمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    19 4
    مگر باید اینها آزاد شوند خودباختگان غربگرا ؟
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    16 4
    از اول باید این کارو میکردین
  • سالاری IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    18 3
    چنین نفراتی را نباید به این زودی آزاد کرد چون بقیه هم برای شلوغ کاری تشویق می شوند همچنین پدرخوانده ها ، سلبریتی های وطن فروش و سران شبکه هم هر چه زودتر ادب کنید با اغتشاش گران از این به بعد با قدرت بیشتری برخورد کنید از سگ های آموزش دیده جهت گرفتن نفرات اغتشاش گر استفاده کنید که نفرات انتظامی کمتر آسیب ببینند
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    20 5
    این مطلب را باید وزیر کشور ودادستان کل کشور رسما از تلویزیون اعلام کنند اعلام معاون وزیر کافی نیست
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      1 0
      آقای اژه ای یا منتظری می بایست اعلام می کردند
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    13 4
    خداروشکر
  • SE ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    19 6
    همه اینها را تا پایان عمرشان باید در کویر مرکزی برای کاشت گلدانای گیاهان کویری بکار گرفت.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    20 6
    کمترین جرم انها این باشد که دستشان قطع شود تا عبرتی برای بقیه باشند وانها که کار دولتی دارند اخراج شوند همراه تنبیه واگر خسارتی زدند جبران پمایند ولی از حقوق اجتماعی مثل تحصیل وکار دولتی ممنوع شوند
    • CA ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      9 5
      به تناسب جرم باید مجازات شوند
  • یاور IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    16 4
    سلام متاسفانه خیلی مسامحه کاری تا الان شده بعد از بیش از گذشت ۴۰ سال از انقلاب نباید بگذاریم اینگونه اتفاقات بیفتد اقداماتی که قبل از این اغتشاشات می‌افتاد
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      اتفاقا خوبه بیاد
  • درود IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    15 4
    احسنت
  • ساری DE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    24 5
    خداروشکر چه عجب
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 20
    شمامگرمی توانیدآزادنکنید
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      16 0
      جالبه که دشمن، آزاد کردن رو به حساب ترس می‌نویسه! ترس از کی؟ :) عدل و مهربانی حکومت هست. اما باید فقط اشتباهی آمده ها بعد از به قول رهبری تنبیه، آزاد شوند و اشدّاء علی الکفار گونه با مزدوران دشمن برخورد شود، مثلا اعدام
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      3 0
      قربونت بشم دلسوزی بایدبرای جوونهباشه تاسمت ویرونه کردن کشورنرن من یه ماموپلیسم خدامیدونه موقع دویدن برای اوردن پانسمان یکی که باشمشیرتوتظاهرات یکی ازاونادستش روزخمی کرده بودموقع دویدن افتادم زمین دستم پاره شد تازودترپانسمانش کنم راهش این نیست کسی که برای منفعت شخصی ازبیکاری وتروم که معضلی جهانیه تخریب وفحاشی ومامورقانون رومیکشه ومجروح میکنه یاگروههای کسب قدرت برای تبدیل ایران به میدان گلادیاتوری فقط راه نابودی وطن رومیخوان این افرادهرچه قدرویتربشن برای کسب قدرت بیشتروحفظ وضع موجودوحشی ترمیشن نگاه کنیم که چه سرکوبی درامریکاواروپاباان وضع فسادوخودکشی وتیراندازی خیابانی دارندوسرکوب سختی ازمخالفین جریان قرنطینه کرونا تاازادی حمل سلاح درمناطق عمومی وگسترش فسادانجام میدهند
  • ایرانی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    18 0
    ما ایرونیا که سالهاست میدونیم سر نخ وحشی بازیهای طیف گسترده مزدوران تروریست وطن فروش و تجزیه طلب بی دین به اربابان غربیشون و به ویژه شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی و سرویسهای جاسوسی سیا و موساد و ام آی 6 برمیگرده و شعارهای پرفریب آزادی و زن و زندگی و مهسا دروغهایی برای شیره مالیدن سر احمقها هستند و فقط به عنوان رمز عملیات خیانت و جنایت به کار برده میشن! دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی هم با حمایتهای علنی دم خروسشون رو بیشتر به نمایش میذارن! لعنت و مرگ و نفرین بر شغالان زوزه کش مزدور جنایتکار شیطان بزرگ که افسار پاره کردن و به دستور ارباباشون از هیچ جنایتی برای بر هم زدن نظم و امنیت و آرامش کشور و خرابتر کردن بازار و اقتصاد خودداری نمیکنن. وطن فروشانی که از همون روز اول با آتش زدن قرآن کریم و مسجد و آمبولانس نشون دادن دردشون معیشت نیست و فقط دنبال بی حیایی و تجزیه ایران عزیز هستند اما این توهم و آرزو رو به گور خواهند برد و یکی یکی سر از زباله دان تاریخ در میارن.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    14 0
    اعتراض نه، اغتشاشگر و یاغی هستند اینا
  • CA ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 6
    ایشان مقام قضایی نیستند اینجور صحبتها هم کمکی به کنترل بحران نمی کند جای تهدید که تا الان نتیجه ای نداشته یک کم عقلایی عمل کنید
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      7 1
      یادمه تو امپراطور دریا هم هر وقت به کسی میخواستن بگن باید تسلیم بشه میگفتن باید عقلانی عمل کرد!!! مرده شور این عقل رو ببرن.
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 1
      وی دبیر شورای تأمین کشور است و این امکان و اختیار را در شرایط خاص دارد
    • CA ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 2
      مشکل مردم بویژه دهه ۷۰ و‌۸۰ نبود شغل و امید به آینده هست اینها حل بشه همه چی درست میشه . با این گرانی مسکن ، ماشین ، معیشت و...واقعا آدم دلش بدرد میاد.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 0
    مردم صاحب کشور هستند
  • مجید IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    اتاق فکر در دست شماست
  • جعفر ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    9 1
    شما اکر یک داعشی و اسرائیلی گرفتیده باید باهشون با احترام رفتار کنید و بهترین غذاها رو بهشون بدید و بعد محاکمه بشن ولی اگر یک اغتشاگر گرفتید خیر این جماعت از اونا بدتر و کلا یونجه هم بدین برشون زیاده
  • reza IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    13 0
    منت سر ما میگذارید!!! قاطعیتتون ما رو کشته!!! خیلی بهشون فشار نیارید طفلکیها رو!!!
  • یوسف از همدان IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    متاسفانه
  • بختیار IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    25 1
    این ها تروریست هستند که قصد دارند ایران عزیزمان را مثل لیبی و سوریه تکه پاره کنند
  • محمد IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    27 1
    مرگ بر اشوبگر
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 19
    اقتصادو درست کن بهانه دست دشمن نده نشد که همه تقصیرا پای دشمن
  • علی افصحی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    11 1
    و این همان عقلانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که درشرایط کاملا تحلیل شده و در همه فتنه ها به صحنه می آید وبساط فتنه گران را در هم می کوبد. بله تاکنون اتمام حجت بود و تفکیک صف مردم از اغتشاشگران. حالا مرزها روشن و صف ها جدا شده ، پس برای حقظ اقتدار نظام مقدس اسلامی باید برخورد سخت و پشیمان کننده ای با یک مشت ارادل واوباش داشت که رسما به عملگی استکبارمشغولندو به این هاولوها حالی کرد که نظامی که پهپاد آمریکایی زده و کشتی انگلیس خبیث مصادره میکند سرکوب چند رجاله فاسد مئونه ای ندارد. حیدر.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 20
    جوونایی برای یه زندگی معمولی اعتراض میکنن
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      15 1
      زندگی معمولی یا بی بند و باری؟ از نظر شما این که تو هلند که به قول خودتون تحریم و فقری نیست، رسما زنا تو ویترین وایمیسن برای فرختن بدنشون زندگی معمولی حساب میشه؟
  • عبدالله FR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    27 1
    آقا جان چرا وزارت کشور اعلام نمی کند تجمع بدون مجوز غیر قانونی بوده و شرکت در این تجمعات پیگرد قانونی دارد با این اقدام تکلیف اغتشاشگران و مردم عادی که بعضا جو گیر شده و یا از روی ترس مجبور به شرکت دراین نوع تجمعات هستند متوجه عواقب آن باشند
  • صادق IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    26 1
    ترحم برپلنگ تیزدندان ستمکاری بود برگوسفندان کسی شمشیرش رااز رو بسته و پیاده نظام سعودی اسرائیلی است گردنش باید خورد کرد بدونه رفعت اینان از دماغش بدترند
  • حاج کاطم IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    17 0
    احسنت
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    127 0
    خسته نباشید.چه باعجله.صدسال دیگه صبرمیکردید.عجب قاطعیتی
  • DE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    13 0
    پس لطفا وقتی دستگیرشون میکنید به قوه قضاییه نفرستینشون که دوباره مورد رافت اسلامی قرار بگیرن.
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      وقتی از آلمان نظر دادی همه چی معلومه
  • DE ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    12 1
    هر چه تنبیه شدید تر باشد بهتره
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 17
    فکر کنم صحنه کاملا روشنه و مردم ضمن اینکه ناراضی هستند ولی به اینها اعتنا ندارند..و صف مردم واغتشاش گر جداست
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 0
    صد رحمت بر پدرت. باید سفت و سخت برخورد بشه
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 10
    اگر قانون درست احرا می شد تو الان باید بازنشسته بودی
  • جعفر IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 18
    مگر تو کی هستی ؟
  • 111111 IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    8 0
    اشد مجازات که آرامش مردم وبهم زدن خدا لعنت کنه تمام ارازل واوباش هستن ازطرف یک شهروند
    • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      حقشونه
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 0
    تصورش را بکنید چه شود
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 3
    شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد؟! شهریاران را چه شد؟!
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 0
      مهربانیتون رو تو بریدن گلوی پلیس و لگد زدن به پهلوی زن مسلمان و کور کردن نوزاد دیدیم. زین پس خفه شید سفاک های بی دین.
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      مهربانیتون رو تو بریدن گلوی پلیس و لگد زدن به پهلوی زن مسلمان و کور کردن نوزاد دیدیم. زین پس خفه شید سفاک های بی دین.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    زحمت کشیدید از این به بعد یعنی قبلی ها همه آزاد میشن به این میگن رافت که باین وحوش انقدر مماشات می کنید.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 0
    کسی که از طریق ماهواره و فضای مجازی پای صحبت های دروغ شبکه من و تو -شبکه اینترنشنال سعودی-شبکه بی بی سی فارسی میشینه و ابزار دست دشمنان و مزدوران داخلی و خارجی میشه باید محاکمه بشوند و قاطعیت به خرج داد و مثل پلیس سایر کشورها با آشوبگران برخورد نماید و اقتدار پلیس حفظ بشود.
  • محمد IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    احسن ما مردم از این حکم پشتیبانی می کنیم اغتشاش گر را بگیرید وبدون محاکمه آزاد نکنید درود بر پلیس باشرافت
  • محمد IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 4
    ۰😄😄😄😄😄😄 جان من آزاد کن
  • محمدایوب IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 0
    عه بابا خطر نکنید خوب نیست اصلاح طلبان ناراحت. میشن اسراییل اوختون می‌کنه بگذارید بکشند پلیس ارزونه بسیجی مفته بگذارید آتش بزنند مال مردمه مفته آقای دادستان سرکشی کنند به آنها که گرفتن بد نگذره خجالت بکشید این ها که کشته میشن خانواده دارن فقط مهسا پدر و مادر داشت بقیه هیچ
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    15 0
    برای جلوگیری از انتقال تجربیات یا انتقال توطئه‌های جدید باید همه دستگیر شده ها در سلول های انفرادی نگهداری شوند
  • الفرد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 3
    هم اون که تهدید کرده هم همه وطنفروشای داعشی که نون تو خون مردم می‌زنید. برید به درک.مشرق نیوز وجود داری کامنت منو سانسور نکن
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      6 2
      داعشی شما کثافتای کافر هستین که گلوی پلیس میبرین و نوزاد کور میکنین.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    جناب مير احمدي در برخورد با جانيان وتروريست هاي اجاره اي كمي قاطع وجدي باشيد تا مردم به آرامش روحي برسند
  • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    نیروی انتظامی کیسه شن نیست برای عده ای سبک مغز! نگاهی به پلیس آمریکا کنید کسی جرات میکند چپ نگاشون کند.محاکمه صوری هم میشن اما آخر سر تبرئه می شوند.
    • عاشق ایران DE ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 5
      شما که دارید از پلیس آمریکا میگید این رو هم بگید که پلیس بعد از بازداشت اجازه نداره نه توهینی بکنه نه تلنگری به کسی بزنه شما نمیتونید فقط یک طرفه انتظار داشته باشید.
    • DE ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      شما که دارید از پلیس آمریکا میگید این رو هم بگید که پلیس بعد از بازداشت اجازه نداره نه توهینی بکنه نه تلنگری به کسی بزنه
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      اقای عاشق ایران کتک زدن پلیس امریکا توبازداشتگاه روندیدی
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 3
    رحم به هیییچ کدومشون نکنید تک به تک باید اعدام بشن پشیمانی وتوبه ورافت اسلامی رو کلا بزارید کنار این اغتشاش گران یه مشت بی وطن هستند رحم نکنید
  • یک مسلمان IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 1
    مرگ بر وطنفروش و اغتشاشگر
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 1
    اون اقرادی که باید سقط بشن تکلیف شون معلومه.بقیه هم باید تا ده سال کاملا تحت نظر باشن و از یکسری امتیازات اجتماعی محروم بشن.راستی چرا سلب تابعیت شون نمیکنند؟
  • DE ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 1
    معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد// یک مشت آب سرد بزنید به صورت مبارکتان تا از خواب بیدار شوید. همه جای دنیا افراد را به زندان می اندازند تا حداکثر ظرف ۳ ماه به جرم او رسیدگی کنند یا بیگناه است که بیخیال برایش یک جرم مینویسند که بی گناه نباشد و پس از ۳ ماه برود منزل دیگه بدی نکند و یا مقصر است که خب حقش بوده حالا یا ۳ ماه کافیشه یا باید چند سال دیگه هم بمونه.تازه دارید میشید مثل کشورهای دمکراسی !! اروپایی آنها با هیچکس شوخی ندارند فقط یک میلیون عراقی را کشتند و تکه تکه کردند به جرم اثبات نشده وجود سلاحهای کشتار جمعی که فقط خودشان میتونستند به صدام داده باشند و نیافتند. آنروزها پوتین گفت من جای جورج بوش بودم حتما چندتا سلاح پیدا میکردم و به ریش عمو سام خندید . حالا که امریکا اخته شد شد عمه سام .
  • رضا بوشهری IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    تا کی مماشات. چرا برخورد قاطع توسط قوه قضاییه و نیرو انتظامی نمیشه؟ همین مسئولانی که الان مطالبه برخورد قاطع از ناجا دارن خودشون با قوانین و درخواستایی که در گذشته و حال دارن دست این بنده خداها رو بستن
  • راستگو IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    سلام مسولین کشوربایداگاه باشندکه مشوق اغتشاشگران تعدادی ازنمایندگان مجلس وتعدادی ازاصلاح طلبان هستن که روزنامه دارندواینهامشوقان اصلی هستن وامریکا واسراییل هم امورمالی همین اغتشاشگران هستن نبایدباارامی بااین هارفتارشودالان برهمه روشن هست اگرخواسته ای دارندبایدبه درستی بیان کننداین شعارهای که میدهندازدهان نیتانیاهوبیرون می ایدبایددهنشان سرویس کنیدچه دانشجوباشدوچه دبیرستانی فرقی نمیکنداین هافریب خورده هاهستن ودرست شدنی هم نیستن خانواده ای که نتونه بچه اش نگهداری کندمستحق غرامت وزندان هست ازاین استادان دانشگاه هم توجه نکنی امثال زیباکلام زیادهستن همین هادردانشگاه هاناراضی میتراشندودردانشگاه ازهمین اغتشاشگران حمایت میکنند همین استادان دانشگاه بایدازکاراخراج شوندضرراین هابیش ازسوداونهاست هیچکدوم به دین واسلام وفادارنیستن وتابع هوای دنیاهستن ترسی ازخداندارند این دانشجویانی که دراغتشاشات شرکت میکنندبه دردکشورنمی خورنددرهراداره ای بروندفقط جاسوسند وسلام
  • لطیف US ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 1
    هرکدام از ما یک سربازیم برای دفاع از ناموس و عزت ایرانمون..
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 2
    رحم نکنید بهشون.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 1
    شمارا به خدا انها رابه اشد مجازات اسلامی برسانید
  • سید جواد IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 1
    هر چند دیر ولی باز هم دست مریزاد
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 4
    آقای معاون محترم .آیا شما به اینهمه اعتراض که بعدا تبدیل به آشوب شده به هیچ نتیجه ای نرسیدین؟به این نتیجه نرسیدین که یکم تغییر کنیین؟
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      5 2
      حکم الهی حجاب تغییر نمیکنه کافر.
  • مهدی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    اسلام دین کاملیه اگر بفهمیم و به آن عمل بکنیم تمام مشکلات به اقل میرسد در بحث اقتصادی اسلام برای طلا و نقره که پول رایج دوران رسول الله ص بوده زکات وضع شده نه از آن جهت که طلا و نقره اند بلکه از آن جهت که پول رایج بودند الان باید طبق دستور اسلام مردم پولدار برای فقرا زکات بپردازند و همین مقدار برای فقرا کافیست که نجات پیدا بکنند دوم اینکه بحث شهوت بغض آلوده که در بین جوانان این امر مهم مدیریت نشده که خودش را با بدحجابی و بی اعتنایی به معروفات نشون داده و با صرف فشار قابل درمان نیست باید راه چاره را از طریق اسلام پیدا کنید تا از بدحجابی کامل جامعه رها پیدا بکند
  • فرید IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    تا الان هم نباید آزاد میشدن
  • خسرو IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 0
    با مسئولینی که روز اول فوت امینی بدون اطلاع دقیق از موضوع شعر سرودند و محکوم کردند و بنزین روی آتش ریختند چکار کردید نکنه مثل قبل که مسئولی دزدی و رانتخواری میکرد بخاطر اینکه نظام زیر سئوال نرود از کنار آن خواهید گذشت
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 1
    چرا چنین سیگنالی می دید؟
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 1
    چراکسانی که دراغتشاشات دستگیرشدند بدون محاکمه وبدون گرفتن خسارات از آنها به راحتی آزادشدند؟
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    13 0
    مرگ بر وحوش داعشی اغتشاشگر
  • سید حسین گوهریان IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 2
    آقای معاون سواد قضایی ندارید راحتید ادامه بازداشتی ها در صلاحیت مقام های قضایی است نه تو نمی دانید برید به قانون رجوع نمایید و از طرفی آقای اژه ای سخت مخالف زندانی کردن مردم هستند و دوست داره زندانی در کشور نباشه
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    23 0
    ننگ بر اين اغتشاشگران كه دستشان بخون جوانان و پلیس و بچه آغشته شده ،،
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    ننگ بر اين اغتشاشگران كه دستشان بخون جوانان و پلیس و بچه آغشته شده ،،
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 4
    فقط باید با چند گروه سفت برخورد کنید : با سلبریتی، دانشجوی اغتشاشگر، خواننده تحریک کننده ی ملت، کارگردان خط گیرنده از دشمن، فوتبالیست همدست با تروریستها،
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 0
      دمت گرم مشرق
    • عارف IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 0
      درود
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    دودسته را لطفا اعدام کنید اول اختلاسگران بیت المال دوم اغتشاشگران غیر از اعدام هیچ راهی نمانده چند نفر رو اعدام کنید کار درست میشه تاکی مدارا
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    6 1
    صدمین بار است میگویم به گلابدره تجریش متمرکز شوید اینجا مامن و خانه تیمی ارازل واوباش و اغتشاشگران شده و نیروی انتظامی خاصی هم وجود ندارد
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 2
    مسئولين محترم مگر ا الان آزادکردید؟؟ وای بر شما که امنیت مردم را معامله کرده ید اگر آزاد کرده باشید
  • DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    با اغتشاشگران تروریست چه میکنید
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    محرکین اصلی را دستگیر کنید کسی بیرون نمیاد
    • ایمان IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 0
      دقیقا
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    خواست ملت شریف ایران برخورد قاطع و عبرت آموز با مزدوران اغتشاشگر میباشد. نباید اجازه جولان این اراذل را در سطح جامعه داد. نیروی انتظامی با جدیت برخورد کند، مردم حمایت داشته و دارند.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    کسانی که برسفره این مرزوبوم سالهاعیاشی وخوشگذرانی کرده اندوحرف های دانه دانه زده اندوالان درصددالتهاب دربین جوانان هستندمثل مهران مدیری و....اینهاکدام کارخانه ومدرسه وجاده رابرای نقاط کم بهره این مملکت ساختندچرادراول مدرسه جوانان ساده دل وخوب راتحریک کردندآنهابایدمحاکمه شوندآقای مدیری اگرراست میگویی بجای ویلای چندمیلیاردی شمالت چندکارخانه درزاهدان بساز
  • شایان IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    6 0
    ترحم بر پلنگ تیز دندان/ستمکاری بود بر گوسفندان
  • GB ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    8 0
    کسی که کوکتول ملوتف داره سلاح سرد ویا گرم داره مگر باید آزاد بشه ؟؟ کسی که برای اختشاش آمده مگر باید آزاد بشه ؟؟ با مشت آهنین برخورد کنید با ارازل
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    همه میدانیم که این تهدیدها هیچ است و مشمول رافت اسلامی میشوند
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    مسول محترم مسول عزیز دشمن خدا را بگیر و آزادش نکن اگر مردی
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    اینقدر حرف نزنید یه ذره عمل کنید این ها رو باید محاکمه کنید نه نصیحت و رافت اسلامی
  • نادر IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    برام سواله چرا این افرادی ک میگن مردم عادی میکشن و کشته سازی میکنن چرا هرگز دستگیر نمیشوند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • صادق IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 0
      به یک دلیل خیلی ساده، چون اونا جاسوسهای حرفه ای دشمنان ایران هستند که از آب گل آلودی که مشتی اوباش و ابله ایجاد کرده اند استفاده میکنند زهر خودشونو میریزن و بعد گم و گور میشن فکر نکن میان وسط میدون تا لو برن! در دهها کودتایی که توسط غرب هدایت شده بدون استثناء برای تحریک و تهییج مردم بخصوص جوانان از این شگرد استفاده شده و آنقدر سند و شواهد غیر قابل انکار از آن وجود دارد که عقط آدمهای کودن و یا عنود آنرا انکار میکنن!!!
  • کورش IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 0
    رحم نکنید خانه و اموالشونو بفروشید خرج خسارتها کنید اعدام اغتشاشگر فقط هرکی باشه مهم نیس
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      از سران اصلی فتنه و اغتشاشات در کشور (( فائزه هاشمی رفسنجانی )) این طرفدار : بهاییها و صهیونیستها و ارادتمند و مرید : ترامپ جنایتکار است که باید ( فورا ) محاکمه شود . او علاوه بر حضور فیزیکی مستقیم در تمام آتش زدنها و آشوبها با پولهای رانت و باد آورده خاندانش آشوبگران را تطمیع می کند.
  • سیاه‌جامگان خراسان IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    بزودی گناهکاران از دم تیغ خواهند گذشت...و العاقبه للمتقین
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    هرچه بیشتر بر دشمن ترحم کنید بیشتر جری میشود
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    ببینیم واقعاً این مسخره بازی رو می تونی با قاطعیت تموم کنید یا شل کن شل کن راه میندازید
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 2
    خط نشون کشیدن برای جوانها و دانشجویان کشور عاقبت خوبی ندارهفقط آشتی ملی می‌تونه نجات بخش تمام این گندکاریهای فاصد باشه
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 2
    اینطوری که زندانها جا ندارند!؟
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 0
      نگران جای زندان نباش
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    این بود برخورد قاطع
  • . IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    ممنون
  • دانا IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    چه عجب
  • جاوید اسلام IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    خیلی زودتر باید با این وحوش قاطع برخورد میشد حالا بعد این همه خسارت و خون ریختن ....
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    آزادکردن اینهایعنی فرصتی دوباره برای اختشاشگران داعشی برای برهم زدن آسایش وامنیت مردم وکشور، ترحم به اینهاخیانت است به خون شهدای مدافع امنیت وزیرپاگذاشتن حق مردمی که ازوحشیگری اینهاآسیبهای جدی متحمل شدنداینهاباید اردوگاه های کاراجباری منتقل شوندکه حالشون حسابی جابیادچونکه ازخوردوخوراک وراحتی زیادهارشدند
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    باید خیلی وقت پیش این کارو انجام میدادین ،یعنی چی میگیرین باز آزاد میکنینن خوب منم باشم پرو میشم ،امنیت مردم دست شماست ،امنیتمونو تامین کنید ،ممنون
  • محسن IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    قوه قضائیه با برهم زنندگان نظم عمومی با قاطعیت برخورد کند و گزارش های مستند از عناصر وطن فروش و نقش هزینه های دشمنان قسم خورده ایران در ادامه بحران آفرینی رو پخش کنید تا انگیزه واقعی این تحرکات دشمن شاد کن برای جوانان تفهیم بشه.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    بهیچ وجه نباید اغتشاشگران زود آزاد شون چون دوباره به چرخه اغتشاش برمیگردن وضمنا بقیه هم فکرمیننند کارمهمی نکردن وبیشترارتحریک به اغتشاش می‌شوند چون است اغتشاش ها باعث کشته وزخمی شدن تعداد زیادی شده سخت نگرفتن به اغتشاشگران چه دانش ودانشجو چه فرهگدعادی خیانت به امنیت مردم است
  • فرامرز فیروزی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    نیروی انتظامی همان بچه‌های ما هستند چرا آن مامور فداکار که برای نجات بچه ای که در رودخانه گرفتار شده با شجاعت تمام به رودخانه می پرد جان بچه را به کمک همکارانش نجات می دهد ولی خودش جانش را از دست داد درود فراوان به این فرزندان ملت
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    وطن فروش کسی است که بچه‌ها ش آمریکا بدنیا میاد ولی درآمد میلیاردی از ایران دارد. اون کسی هم که اعتراضش بخاطر تحریک از طرف اجنبی است. عقل سلیم ندارد. من عاشق وطنم هستم. هیچ اعتراضی هم ندارم
  • کارشناس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    برنامه شورشی ها از سه قسمت تشکیل شده است ۱: آتش زدن آمبولانس ها ۲: آتش زدن ایستگاه آتش نشانی و ماشینهای آتش نشانی ۳: آتش زدن ماشین های پلیس و کشتن نیروهای پلیس حافظ امنیت به خیابان کشاندن مردم عادی و مخفی شدن در بین جماعت در واقع افراد شورشی با آتش زدن آمبولانس و ماشین های آتش نشانی و پرسنل شاغل در مراکز درصدد هستند تا نارضایتی عمومی را در بین جامعه به اوج خود برسانند مردمی مغازه یا ماشین آنها در حال سوختن هست فریادرسی نداشته باشد و یا فردی که مجروح شده به هیچ وجه تحت درمان قرار نگیرد تا اینکه همه یکصدا علیه نظام شعار دهند و مردم تصور کنند که نیروهای امدادی از قصد به کمک آنها نمی آیند در حالی که تمام این وقایع با برنامه ریزی دولتهای کفر و اروپائیان و اسراییل و آمریکا صورت می گیرد و هزینه اقدامات شورشیان توسط مخالفین قسم خورده ایران عزیز پرداخت می شود. وقتی ساختارهای نیروهای امدادی از بین رفته باشد و نیروهای نظامی نیز ضعیف شده باشد حکومت و مردم عادی هیچ کاری نمی توانند انجام بدهند لذا باید ریشه شورش و برنامه ریزان شورشیان باید با جدیت خشکاند و گرنه امنیت و آرامش برقرار نمی شود
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    اغتشاشگران را دستگیر و به اشد مجازات برسانید هزینه نگهداری و غذا و پوشاک و خواب آنها را نیز از خانواده هایشان بگیرید تا مواظب فرزندان خود باشند ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    بایدبرای این اراذل واوباش یک زندان جداگانه بسازندواصلا اجازه ندهندبهشون خوش بگذردنون خالی هم ازسرشون زیادیه، بایدطوری تنبیه شوندکه تاآخرعمرشون هروقت یادشون میافته به لرزه ببفتنددشمنان اصلی مردم این اخشاشگران داعشی هستندکه اینگونه وحشیانه به هرجنایتی مرتکب میشوندمگر اینهاانسان هستندکه بهشون ترحم می کنیدفرصت دوباره به اینهاخیانت به ملت وکشورو خیانت به خون شهیدان است
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 3
    شرم بر رسانه ای که مخ مخاطب رو دستکاری میکنه
  • علی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 1
    فقر ایمان را زایل میکند. باید ریشه فقرخشکانده بشه.
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      پس چرا پولداران هم ...
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    باید روال همین باشد لفظی اظهار ندامت کند ورها شود ومجددا همین روال پید اکند درست نیست باید حتی در محاکمه حضوری شود تا درس عبرتی باشد برای دیگران
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    خداروشکر
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    حتما حتما این کار را بکنید مهسا امینی و حجاب بهانه ای است برای فاجعه هایی چون نیلوفر پولادیها و مریم رجویها و کومله ها. ما شهید نداده ایم که ......ها بر ما حاکم شوند .
  • عشق IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    چه خوب حسابشون رو برسونین
  • سید IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    یعنی زمان محاکمه آزاد میشن... آخه این چه پیامی که میدید... تا کی باید آزمون و خطا پس بدیم. طرف میاد اغتشاش میکنه. به مال و ناموس مردم رحم نمیکنه. اون وقت حکومت نمیتونه باهاشون یه برخورد متناسب انجام بده.
  • DE ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    خدا را شکر مسئولان از خواب بیدار شدن.
  • بردیا IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    زن زندگی ازادی ،مرد میهن ابادی
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      غلط زیاااااااااادی......
  • ابراهیم IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 1
    خلخالی جات خالی. محاکمات فوری او هنوز در دلم به یادکار مانده است. روحش شاد. ایراد کار در دستگاه قضا زمانبر بودن محاکمات است. محاکمه زمان جنگ یا زمان صبح متقاوت است. اینها عملا جنگ با اسلام را سرلوحه کار خودقرار داده اند . اگر قوری محاکمه صورت نگیرد کشور تجزیه میشود
  • FR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    خدایا به امید تو
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    چرا نوشتیدمعترضان؟! این حرامی ها مزدوران و عوامل دشمنند
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 6
    سوال کردن و اعتراض مسالمت آمیز تو این کشور جرمه
  • محسن الوندی IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 5
    چرا ریشه‌ای به مسله نگاه نمیکنید
  • IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 3
    بابا به پیر و پیغمبر استفاده آزاد از اینترنت حق مردمه.الان مسدود کردن اینستاگرام و واتس آپ پایمال کردن حق الناس
  • مهدی IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    بایدمحکم جلوی ایناایستاد کشورروبه زباله دانی دارن تبدیل میکنن بالبخند و مداراایناهرروزخط بیشتری دارن میگیرن و کلی اموال عمومی روازبین برده درآخر به دنبال تجزیه انقلاب واسلام چه جغرافیایی و چه دینی هستند.
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    3 0
    داعشی های اجاره ای را باید شناسایی و به اشد مجازات رساند همینطور با داعشی های اجاره ای قلم بدست نباید مماشات کرد که جان و مال و ناموس ایرانی را هدف گرفته اند.
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    بیایید خودمان را باور کنیم
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    3 0
    چقدر بدبخت شدیم که اوباش واراذل و...ها بخوان برا ما انقلاب کنند
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    سعی وتلاش بر اینه که باور کنیم واگر هم باور نکنیم چکار کنیم؟؟!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    نباید ازاد بشن باید حبس های طویل المدت داشته باشن
  • حسینی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    قوه قضاییه دربرخورد باعاملین اصلی اغتششاش نباید ذره ای کوتاه بیاید
  • سعید IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    در جریان آشوب بازار پرسنل و رییس کلانتری 113بازار با ایثار و فداکاری و با اندک نیرو مقاومت کردن و با اینکه آشوبگران ایستگاه پلیس رو هم به آتش کشیدن اما این دلاوران تا رسیدن یگان امداد و ویژه با فداکاری از حمله این نوکران اجنبی به ساختمان رادیو جلوگیری کردن بطوریکه صدای آمریکا با پخش تصاویر این عزیزان اعلام داشت که اگر مقاومت اینها نبود الان ما از رادیو ایران پیام آزادی میدادیم خدا قوت هفته فراجا بر شما دلاوران مبارک
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    باید فائزه هاشمی رفسنجانی از : سران اصلی آشوبها و اغتشاشات و آتش زن اماکن فورا ( محاکمه ) شود .
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 0
    باید این اغتشاشگران نادان به اشد مجازات برسند اینا ازرافت اسلامی سو استفاده میکنند
  • شهروند IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    اغتشاشگرها دو نوعند یک نوع همین افرادی گفته شده و نوع بدتر افرادی هستند ه اقتصاد کشور را هدف قرار می دهند و ماند یک زالو از تحریم ها منفعت می برند و زندگی و آرامش مردم را بر هم زده اند. در حقیت گروه دوم خودشان باعث ظهور گروه اول می شوند و عمدتا از افرادی هستند که در بدنه نظام قرار دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس